• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Har trott att mensen kommit flera gånger redan idag då det liksom "runnit till" men när jag gått på toa så har där inte varit något.

• Fiiaaa

Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...

• Millannn
    Fiiaaa skrev 2014-09-20 12:25:57 följande:

Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...

phpcPxeJ875231.jpg

Jodå! testa igen om nån dag <3
  • Manelma

phpcPxeJ875231.jpg

Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!
  • villbildafamilj
    Det vackraste skrev 2014-09-17 10:28:09 följande:

Så ledsamt villbildafamilj :(

Har varit i din situation en gång.

Har ni bokat fertutr? Kan vara skönt att göra det och få kolla båda.

Håller tummarna för att denna cykel är er tur att få plus!!

Nej vi har inte bokat något än, tänkte jag skulle ringa någon, var man nu ringer och se om vi kan få hjälp. Glad För detta är väldigt jobbigt. Gråter
    Tack så mycket, håller tummarna för er alla andra också! 
  • Fiiaaa
    Millannn skrev 2014-09-20 12:31:00 följande:

Manelma skrev 2014-09-20 12:51:09 följande:

Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!

Stort tack hörrni! Har kollat på testet igen och det är inget snack - det är två streck, även om det andra är svaagt! Frågan är nu bara, är det ett spökstreck eller är det på riktigt? Det blir nytt test imorgon. Oj oj oj vad nervöst =)
  • Pyret 85

ååh grattis!! spännande!
  • Pyret 85
    Millannn skrev 2014-09-20 12:31:00 följande:
    hur gör du för att ändra färg på bilden så att det syns tydligare?
  • Millannn
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 13:23:35 följande:
    hur gör du för att ändra färg på bilden så att det syns tydligare?
    Jag har en app, lägg in en bild här så kan jag ordna till dig med om du vill :)
Svar på tråden BIM September 2014