BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Grattis! ![]()
Stort tack hörrni! Har kollat på testet igen och det är inget snack - det är två streck, även om det andra är svaagt! Frågan är nu bara, är det ett spökstreck eller är det på riktigt? Det blir nytt test imorgon. Oj oj oj vad nervöst =)
Har hållt mig lite i bakgrunden och följt er alla härinne sista dagarna. Tror att jag håller på att bli knäpp!
Jag testade igår på BIM -6 och idag BIM -5, alldeles för tidigt att testa enligt alla "regler"- jag vet! Men... Såhär ser resultaten ut, tar såklart inte ut någonting förskott!

Varje landsting har en egen fertmott. Bara ringa. Annars finns massa privata fertkliniker.
Nej vi har inte bokat något än, tänkte jag skulle ringa någon, var man nu ringer och se om vi kan få hjälp. För detta är väldigt jobbigt.
Tack så mycket, håller tummarna för er alla andra också!
Har hållt mig lite i bakgrunden och följt er alla härinne sista dagarna. Tror att jag håller på att bli knäpp! Jag testade igår på BIM -6 och idag BIM -5, alldeles för tidigt att testa enligt alla "regler"- jag vet! Men... Såhär ser resultaten ut, tar såklart inte ut någonting förskott!
Ser inte alls ut som spök, tror definitivt det kommer stegra! Hoppas hoppas!
Har hållt mig lite i bakgrunden och följt er alla härinne sista dagarna. Tror att jag håller på att bli knäpp! Jag testade igår på BIM -6 och idag BIM -5, alldeles för tidigt att testa enligt alla "regler"- jag vet! Men... Såhär ser resultaten ut, tar såklart inte ut någonting förskott!
Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till. Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.
ååh skulle verkligen behöva en ipren eller ibumetin för mensvärken men får ju inte ta det. så jag får väl gå här och ha ont.
Jag testade på bim och bim-1, tyckte ja såg något på bim-1 men såg inget på bim därför jag blev så Depp och därför jag inte vågar testa :(
Har du inte tagit något test alls? Jag tror du är preggo
Testar väldigt tidigt, 6 dar innan bm, i Tisdags stack det till. Känner hur det molen i magen i omgångar hela tiden nu. Man ser ett svagt streck i verkligheten svårt att se på bild.
var på toa nyss och vääääldigt ljusrosa när jag torkade mig så mensen är nog på g med tanke på mensvärken jag har...