• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • lunar

Hej!

Några har nämnt att man kan beställa gravtest billigt på nätet. Varifrån gör ni det?

Håller tummarna för er alla!!

• Manelma
    Fiiaaa skrev 2014-09-20 13:20:05 följande:
    Manelma skrev 2014-09-20 12:51:09 följande:

Jag tycker det syns två streck! Håller tummarna att det mörknar!

Stort tack hörrni! Har kollat på testet igen och det är inget snack - det är två streck, även om det andra är svaagt! Frågan är nu bara, är det ett spökstreck eller är det på riktigt? Det blir nytt test imorgon. Oj oj oj vad nervöst =)
    Ungf som jag va nervös imorse! Men den kom även idag. Nu vill jag att den fortsätter mörkna o att den syns rejält på BIm på tisdag! :)
  • Pyret 85
    Millannn skrev 2014-09-20 13:31:21 följande:
    Jag har en app, lägg in en bild här så kan jag ordna till dig med om du vill :)
    vad heter appen så kan jag göra det själv
  • Pyret 85
    lunar skrev 2014-09-20 13:34:20 följande:

Hej!

Några har nämnt att man kan beställa gravtest billigt på nätet. Varifrån gör ni det?

Håller tummarna för er alla!!

gravidkollen har jag beställt ifrån.
  • Milie
    SecretlyMe skrev 2014-09-20 10:57:54 följande:

Håller med dig :) hoppas innerligt för dig denna gång.

Vad snäll du är! Jag har hört att 85% blir gravida inom 7 försök, så nu har jag bestämt att det är min tur. Det här blir ju 7:e försöket. Jag hoppas för oss båda! Ju fler försök, desto mer troligt att det tar sig nästa gång. Hur känns det den här svängen? Du är i lutealfasen va?

Lite mer allmänt så fick sambon just veta att en kompis till honom ska bli pappa. Eftersom jag aldrig umgås med hans flickvän så känner jag enbart lycka för deras skull.
  • lunar
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 13:48:41 följande:

gravidkollen har jag beställt ifrån.

Tack!! :)
  • Pyret 85
    Millannn skrev 2014-09-20 14:02:15 följande:

Appen heter afterlight, så ändrar du kontrast och så :)

tack
  • Helena1988
    Fiiaaa skrev 2014-09-20 12:25:57 följande:

Jag skulle ju inte testa innan bim. Lät också bli det i morse, men sen tappade jag tydligen karaktären vid dagens andra toabesök, 2 timmar efter första, bim-2, och testade ändå. Vet inte vad jag ska tro...tycker mig se nåt men litar inte på mig själv...

jag ser strecket! :D
  • SecretlyMe

Låter som bra odds! Då ska vi inte ge upp om det inte tar sig denna gång :)

Det känns bra. Enligt Alltförföräldrar's kalender skulle äl vara den 15e och enligt FL's den 17e. Jag hade positivt utslag den 17e, men jag tror ägget släppte igår. Så jag räknar på äl +1 idag med bim 1/10 istället för 29/9.

Haft molvärk sen över en vecka tillbaka och har fortfarande älsekret :p så jag kan inte tolka, bara hoppas nu :)

Ah, okej. Ja, för min del blev min bästa vän gravud på deras första försök så det var tungt att få ett så oväntat besked. Men men, snart vår tur.. :)

Milie skrev 2014-09-20 13:53:51 följande:

Vad snäll du är! Jag har hört att 85% blir gravida inom 7 försök, så nu har jag bestämt att det är min tur. Det här blir ju 7:e försöket. Jag hoppas för oss båda! Ju fler försök, desto mer troligt att det tar sig nästa gång. Hur känns det den här svängen? Du är i lutealfasen va?

Lite mer allmänt så fick sambon just veta att en kompis till honom ska bli pappa. Eftersom jag aldrig umgås med hans flickvän så känner jag enbart lycka för deras skull.

Svar på tråden BIM September 2014