BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vill någon ändra mig i listan skulle jag också få med?
Och grattis till alla plus :)
BIM SEPTEMBER
BIM OKTOBER
Vi som plussat (med BF)Jag hoppar in i denna tråden om det är okej :)
Jag har BIM 30 september. Redan nu har jag svullen mage, stickningar vid nedre regionen till och från, samt lite illamående ibland. Jag hoppas det kan kanske kan vara någonting, men det är min och min sambos första försök så hade väl varit tur om det tagit på första försöket :)
Blev bra Milie :)
Heyorange, men vafan.. Kände på mig att du skulle plussa nu.. :(
Välkommen och lycka till :)
Jag hoppar in i denna tråden om det är okej :)
Jag har BIM 30 september. Redan nu har jag svullen mage, stickningar vid nedre regionen till och från, samt lite illamående ibland. Jag hoppas det kan kanske kan vara någonting, men det är min och min sambos första försök så hade väl varit tur om det tagit på första försöket :)
BIM SEPTEMBER
BIM OKTOBER
Vi som plussat (med BF)Välkommen och lycka till :)
Haha omg köpte hem 5 grav-tester nu.. Ändå säger jag jämt att jag ska lita på tempen :) fick med en sticka gratis vid min förra beställningen och så även nu. Har alltså 7(!) tester till denna omgång haha. Då kan jag börja testa på äl+5 :p
Jag är hos en kompis och smärtan i magen sa mens, så rann det typ så jag var bombsäker på att mensen kommit. Gick på toa men ingenting??! Hmm... Tog tom med en tampong in liksom...
Haha omg köpte hem 5 grav-tester nu.. Ändå säger jag jämt att jag ska lita på tempen :) fick med en sticka gratis vid min förra beställningen och så även nu. Har alltså 7(!) tester till denna omgång haha. Då kan jag börja testa på äl+5 :p