• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • hannap90
    snäckis skrev 2014-09-20 20:48:52 följande:

Har BIM idag men haft många gravsymptom ett tag så för 3 dagar sedan testade jag neg.

Jag har försökt avfärda alla känningar men idag när jag vaknade mådde jag riktigt illa så jag köpte ett test och fick ett PLUS! Fattar nog inte riktigt själv än men är så fruktansvärt lycklig. Låt den stanna kvar nu.

Grattis till er andra som också har plussat! Er andra kommer jag att heja på!

Grattis!!:)
  • SecretlyMe

Grattis snäckis!

NI SOM PASSERAT BIM OCH HAR BIM IDAG ; hur går det? Vore kul å få höra hur det gått egentligen :)

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-20 10:58:34 följande:

NILE90, hur går det? :)

Positivt ÄLtest igår och idag, har haft känningar idag så anar att det blir ett negativt test i morgon. :) men vi myser på hela veckan ut. :)

Hur går det själv? ÄL över nu?
  • SecretlyMe

Tror äl var igår så är på äl+1 nu. Testerna tog slut, haha :)

Har haft konstant molande sen över en vecka tillbaka, förmodligen pga ägglossningen men varför det fortfarande molar vet jag inte. Ingen annan heller :p

NILE90 skrev 2014-09-20 21:02:46 följande:

Positivt ÄLtest igår och idag, har haft känningar idag så anar att det blir ett negativt test i morgon. :) men vi myser på hela veckan ut. :)

Hur går det själv? ÄL över nu?

• Millannn
    snäckis skrev 2014-09-20 20:48:52 följande:

Har BIM idag men haft många gravsymptom ett tag så för 3 dagar sedan testade jag neg.

Jag har försökt avfärda alla känningar men idag när jag vaknade mådde jag riktigt illa så jag köpte ett test och fick ett PLUS! Fattar nog inte riktigt själv än men är så fruktansvärt lycklig. Låt den stanna kvar nu.

Grattis till er andra som också har plussat! Er andra kommer jag att heja på!

Grattis!!!
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-20 21:06:58 följande:

Tror äl var igår så är på äl+1 nu. Testerna tog slut, haha :)

Har haft konstant molande sen över en vecka tillbaka, förmodligen pga ägglossningen men varför det fortfarande molar vet jag inte. Ingen annan heller :p

Förhoppningsvis har du ett litet frö som gror i magen nu, kanske därför det molar? :)
  • missunshine

Grattis alla som plussat och kämpa på alla som fortfarande väntar på BIM eller som kör på oktober igen!
    Jag hoppar på här!
    Jag har ett barn på 18 mån. Detta blir vårt 2:a försök till ett syskon. Är på ÄL+11 tror jag, tror BIM är den 23/9.
    Jag mår illa, har menskramper, känner mig varm, törstig och fick en liten spotting på ÄL+7. Negativ sticka imorse och ikväll.

Hoppas innerligt på att jag är gravid och att detta inte är menskänningar!

• SecretlyMe

Meeen blir tårögd när du.säger så! Hoppas!

NILE90 skrev 2014-09-20 21:12:38 följande:

Förhoppningsvis har du ett litet frö som gror i magen nu, kanske därför det molar? :)

• SecretlyMe

Välkommen :)

Åh, håller tummarna för dig!

missunshine skrev 2014-09-20 21:24:05 följande:

Grattis alla som plussat och kämpa på alla som fortfarande väntar på BIM eller som kör på oktober igen!

Jag hoppar på här!

Jag har ett barn på 18 mån. Detta blir vårt 2:a försök till ett syskon. Är på ÄL+11 tror jag, tror BIM är den 23/9.

Jag mår illa, har menskramper, känner mig varm, törstig och fick en liten spotting på ÄL+7. Negativ sticka imorse och ikväll.

Hoppas innerligt på att jag är gravid och att detta inte är menskänningar!

Svar på tråden BIM September 2014