BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tror jag visat exempel på någon av mina kurvor förut, men här kommer en till om någon är intresserad av att se hur det kan se ut. 
Å förresten! Grattis till alla plus som kommit sedan jag kikade in här senast!!! Det verkar ha blivit några stycken
Hoppas på bättre tur nästa gång för er som inte fått plus, hör ju tyvärr själv till den skaran.
Själv inväntar jag Äl förhoppningsvis i slutet på den här veckan.
Längtar efter imorgon då jag kan testa igen. Hade slut på tester och är så förvirrad då testlagrets stavar visar svaga streck men preg sa negativt igår. Imorgon kommer nya test på posten -då BIM-1 (ÄL+12 och cykeldag 31) Borde visa då tycker jag. Men kan ju inte ta förrens posten kommer runt lunch.
*vänta, vänta...
Japp, jag testade på BIM-5 och BIM-2 men båda negativt! Förra gången så var mensen två dagar sen, hoppas det inte blir så denna gången med :(
Har bestämt att sluta försöken, av olika anledningar... Lycka till alla.
Tack för lyckönskningarna.
men så tråkigt att ni inte ska försöka mer. Hoppas du mår bra och att det är rätt beslut. Kram!
Har bestämt att sluta försöken, av olika anledningar... Lycka till alla.
Vad ska man lita på, ÄL-test eller temperaturen?
Fick positiva test fre-lör, negativt sön. Borde alltså vara på ÄL+1 idag.
Temperaturen har legat runt 36,2 (mäter 05:10 varje morgon) under hela förra veckan, steg till 36,41 i fre (positivt ÄL-test). På lördag hade jag 36,55 men mätte visserligen inte förrän 6:30 och söndag hade jag 36,48 och mätte då 6:30. Om jag behåller dessa temperaturer tycker FF att jag borde haft ÄL i fredags. Men det kan ju omöjligt stämma eftersom jag fick positivt ÄL-test i fredags och lördags?
De temp som jag tog 6:30 är markerade som osäkra i FF.
Känns ju vettigast att följa ÄL-testen istället för de osäkra temperaturerna? Så antingen är jag på ÄL+1 eller så är jag på ÄL+3.