BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Mäter du samma tid varje morgon, utan att ha klivit upp före?
Mina symtom idag på BIM är: galna humörsvängningar, gråtmild, hög puls och har tempat nästan varje dag i en vecka nu och har haft 37,0 varje dag men idag 37,5 vad tror ni?
Tack snälla! :)
Håller tummarna för dig också!quote=74033951][quote-nick]SecretlyMe skrev 2014-09-21 13:15:32 följande:[/quote-nick]Håller tummarna för er andra!
Mina symtom idag på BIM är: galna humörsvängningar, gråtmild, hög puls och har tempat nästan varje dag i en vecka nu och har haft 37,0 varje dag men idag 37,5
vad tror ni?
Ja jag testade på BIM-5 och BIM-2 men båda var negativa! Förra gången kom mensen två dagar sent så det känns kanske som att det blir samma nu men om den inte kommer innan onsdag testar jag då :)
Det känns som att mensen kommer hela tiden för att det rinner till i trosan men icke! Hoppas den håller sig borta :/ somsagt, den brukar alltid komma på morgonen.
blä vilken mensvärk jag har.... kan den inte vara över nu liksom så att ÄL kan komma
otålig deluxe!
Hoppar in här med! Ingen planerad graviditet men ändå :)
Var hos läkaren 15/9 och konstaterade att min kopparspiral tydligen var värdelös, har tempat också för att hålla koll på när min mens ska komma dock. 10-11/9 hade jag ÄL (enligt temp.) Läkaren såg på VUL att jag hade en väskeansamling i livmodern, antagligen en infektion eller en påbörjad graviditet? (ÄL +5, kan man ens se något så tidigt?!). Dock fick jag en blödning/brun flytning i torsdags på jobbet, dvs 18/9. Hoppas lite på att det är var en nidis, fast man vet ju inte :)
Har beräknad mens på tisdag/onsdag! Bara att vänta och se, ska testa mig på onsdag morgon om det inte har kommit något :)
BIM idag å fortfarande ingen mens :) ska inte ropa hej ännu men hoppas hoppas :)