BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
BIM idag men ingen mens syns till, den brukar komma på morgonen men icke! Hoppas den håller sig borta :)
Dag 33 för mig. Mensen har aldrig varit såhär sen!!! Mellan 28-32 dagar brukar jag ha. Jag har haft ont i ljumskarna hela veckan som ibland har strålat ut i låret. Nåt jag aldrig känt innan. Har även de senaste dagarna haft ont/ilningar/bultande i underlivet, riktigt obehagligt. Gjorde ett test imorse som var negativt :(
Samma här. Har en flicka på 18 mån och vill gärna ha syskon. Dock har jag ingen riktig koll på exakt bim eftersom mensen blev oregelbunden efter ppiller men vi får hoppas på plus för oss båda snart.
Grattis alla som plussat och kämpa på alla som fortfarande väntar på BIM eller som kör på oktober igen!
Jag hoppar på här!
Jag har ett barn på 18 mån. Detta blir vårt 2:a försök till ett syskon. Är på ÄL+11 tror jag, tror BIM är den 23/9.
Jag mår illa, har menskramper, känner mig varm, törstig och fick en liten spotting på ÄL+7. Negativ sticka imorse och ikväll.
Hoppas innerligt på att jag är gravid och att detta inte är menskänningar!
Grattis!!
Det var nog inget spökstreck igår trots allt. Lycklig lycklig lycklig <3
Håller tummarna för er andra!
Är på BIM idag, ingen mens i sikte och tog ett test igår och visade ett svagt positivt men tog ett digital dock på kisset senare villet visade inte gravid.. I morse tog jag inget test för har bara ett digital kvar.. Va tror ni? Fler som varit ut för samma?
Symptom, gubben tyckte brösten kändes större, smått illamående, kissnödig, "mensverk i svanken?" aldrig haft innan, anfådd och varmare än vanligt

Åhh kan inte bara någon mer få + snart.
Jag med vill få + hoppas bara mitt telle möte med gyn den 29 kommer gå bra att ajg kan få pregotime utskrivet.
Håller tummarna för dig också!quote=74033951][quote-nick]SecretlyMe skrev 2014-09-21 13:15:32 följande:[/quote-nick]Håller tummarna för er andra![/quote]
Mina symtom idag på BIM är: galna humörsvängningar, gråtmild, hög puls och har tempat nästan varje dag i en vecka nu och har haft 37,0 varje dag men idag 37,5
vad tror ni?