BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vad ska man lita på, ÄL-test eller temperaturen?
Fick positiva test fre-lör, negativt sön. Borde alltså vara på ÄL+1 idag.
Temperaturen har legat runt 36,2 (mäter 05:10 varje morgon) under hela förra veckan, steg till 36,41 i fre (positivt ÄL-test). På lördag hade jag 36,55 men mätte visserligen inte förrän 6:30 och söndag hade jag 36,48 och mätte då 6:30. Om jag behåller dessa temperaturer tycker FF att jag borde haft ÄL i fredags. Men det kan ju omöjligt stämma eftersom jag fick positivt ÄL-test i fredags och lördags?
De temp som jag tog 6:30 är markerade som osäkra i FF.
Känns ju vettigast att följa ÄL-testen istället för de osäkra temperaturerna? Så antingen är jag på ÄL+1 eller så är jag på ÄL+3.

Såhär ser grafen ut om jag inkluderar de osäkra temperaturerna. Jag ska prova dra av lite för att se hur den ser ut då. Är första månaden med temp för mig.
Tack för lyckönskningarna. men så tråkigt att ni inte ska försöka mer. Hoppas du mår bra och att det är rätt beslut. Kram!
Det jag är lite fundersam över är att om jag nu hade ÄL i fredags, varför är ÄL-testet positivt på lördag också?
Även jag är ju osäker på när äl inföll för mig pga olika faktorer - det stämde lixom inte med sekret, temp och test. Men jag har täckt äl iallafall. Hoppas du oxå gjort det NILE90 :)
Oavsett vilken dag jag är på så känner jag ingenting förutom den konstanta molande värken, precis som mensvärk men ändå inte.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingen pms. Åh vad jag är rädd för att hoppas.
Men det är samtidigt väldigt skönt att slippa pms och ömma bröst och alla andra sken-tecken. :)
Hej! Någon som vet när man brukar få s.k nidis? En ljus ljusrosa flytning som endast blir på pappret.
Jag är på bim - 5 lr 6.
Känns som en nidis borde kommit tidigare?
F.ö inga symptom.
Idag är mina flytningar brunaktiga så mensen kommer när som helst, har testat negativt, ÄL+12 idag. Nya tag i oktober :)