• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Själv har jag haft molvärk i snart två veckor, de senaste dagarna som mensvärk. Känns konstigt :s

SecretlyMe skrev 2014-09-22 11:40:29 följande:

Ja men dåså :)

Jag skriver fortfarande upp, för att jämföra. Jag glömmer lätt och har ofta trott "detta är nytt symtom! " men det visar sig inte vara det.

Vi behöver nog inte hålla koll på bim, förhoppningsvis.. :)

• SecretlyMe

Här! :) bara molvärk.

Carerra skrev 2014-09-22 10:19:58 följande:

Är i dag på ÄL +7 el 8 och har INGA symptom alls, mår bara bra. Dock molade det till en kort stund igår men det försvann snabbt. Förra månaden hade jag massor av symptom och jätte ömma bröst. Förra gången jag var gravid så mådde jag oxå bra så jag hoppas på att inga symptom kan vara en graviditet ändå. Nån mer utan känningar?

• SecretlyMe

Tycker du ska testa dig :)

carolinheiner skrev 2014-09-22 10:29:41 följande:

BIM +1 idag :) fortfarande ingen mens.. Vet inte hur ja ska tänka.. Vill tänka positivt att de har tagit sig men då kommer säkert besvikelsen när de inte har gjort de :/ vill så gärna.. Å så många som är gravida.. :( pepp talk please

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 11:40:29 följande:

Ja men dåså :)

Jag skriver fortfarande upp, för att jämföra. Jag glömmer lätt och har ofta trott "detta är nytt symtom! " men det visar sig inte vara det.

Vi behöver nog inte hålla koll på bim, förhoppningsvis.. :)

Jaa jag ska försöka skriva upp i min app också. Men kroppen är ju så olika varje månad. Förra månaden hade jag ju inte alls ont i brösten mellan ÄL och mens och månaden innan hade jag det hela tiden. 

Men idag har jag en tydligt molande känsla låååångt ned i ryggen och i tjejmagen. Men det är ju på tok för tidigt för att vara något symptom. Foten i munnen

• Carerra
    Nostalgity skrev 2014-09-22 10:38:21 följande:

Hej. Jag har och haft precis som dig! Förra månaden hade jag massa symptom men inte gravid. Denna månad känner jag ingenting! Är på äl+9. Fick dock nyss en ljusrosa flytning med några droppar brunt i efteråt. Ska inte ha mens förrän på lördag.

När tänkte du testa dig?

Förra månaden testade jag ju MASSOR av gånger men det visade ju sig att mensen kom 1 vecka sent och att vi totalt missat ÄL. Den här gången har vi testat och fått utslag för ÄL så nu har vi haft sex på ägglossningsdagen eller dagen innan (beroende på när ägget släppte) Jag har inställningen att jag ska vänta till nästa måndag då jag är på BIM eller BIM +1. hur tänker du göra? 

En nidis brukar väl ska komma ca en vecka efter ÄL men det kanske är olika?
    Jag fick aldrig nån vid min förra graviditet. Håller tummarna för oss!!
  • Bulanoch Smulan78

Förra månaden måste läkemedelsföretagen ha älskat mig med tanke på hur mkt jag köpte och testade. Denna gång tänker jag ligga lågt tills nästa vecka. Har BIM mellan mån-tor nångång då.

Carerra skrev 2014-09-22 11:44:42 följande:

Förra månaden testade jag ju MASSOR av gånger men det visade ju sig att mensen kom 1 vecka sent och att vi totalt missat ÄL. Den här gången har vi testat och fått utslag för ÄL så nu har vi haft sex på ägglossningsdagen eller dagen innan (beroende på när ägget släppte) Jag har inställningen att jag ska vänta till nästa måndag då jag är på BIM eller BIM +1. hur tänker du göra? 

• Nostalgity

Åh jag hoppas det ger + för er!

vi kör inte med äl tester, men sista dagen med sekret var fredagen

Har aldrig haft nidis heller, så detta är ju högst suspekt hehe

Jag får fortf brunaktiga flytningar, små! Är på dag 23 I cykeln.. Har en cykel på 27-29 dagar.men annars, inga tecken lr känningar alls!tänkte testa på onsdag lr torsdag. Hur många försök är ni uppe i?

Carerra skrev 2014-09-22 11:44:42 följande:

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Carerra

Jag är lite skrockfull och tänker att ju längre man låter bli att testa ju bättre :) Man blir ju knäpp i huvudet av det här väntandet!

• gabriellap

Hallå.. ser att det blivit några plus i tråden, så kul:)

Nu är det ca 2 dagar kvar till bim och vaknade upp imorse över att jag drömt att jag fått en dotter, tror inte det tagit sig denna månad faktiskt. Jag tror att jag vill så mycket så jag känner efter för varenda grej som händer i kroppen, ren inbillning ..:) någon mer som har bim inom några dagar? Har ni några gravsymtom ?

Svar på tråden BIM September 2014