BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja, är ju på bim -8 så är inte dags för mens än :)
OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :)
Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.
Enligt FL skulle jag ha ÄL i fredags, samma enligt mina appar.
FF säger också ÄL i fredags baserat på temperaturen.
Enda som säger emot att jag skulle ha ÄL i fredags är att jag fick positivt ÄL-test fredag och lördag. Så jag börjar allt mer tro att jag hade ÄL i fredags. På sin höjd i lördags kanske.
OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :)
Se sex som njutning, gör något extra utav det. Nya ställen, ställningar eller tidpunkter.. Kanske bygga upp en attraktion redan flera timmar innan när ni är på jobbet och flyga över varann när ni.ses hemma? Jag vet inte, men lite småtips iallafall :)
Tack alla :) ligger här i sängen å dricker kaffe :) nu ska vi mysa å sen ringa några samtal :)