BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.
Igår var tempen 37.1 och idag 36.9. Känns som att hela kroppen strular :s först äl och nu detta. Brööl haha
Gör så :)
Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.
Igår var tempen 37.1 och idag 36.9. Känns som att hela kroppen strular :s först äl och nu detta. Brööl haha
Dagens test, BIM-1 eller -2:

Dagens test, BIM-1 eller -2:

Okej, då ska jag testa på fredag igen när jag är på bim+14 om inte mensen har kommit
Ja verkligen :) det var väldigt svagt då det var inte förens en vecka efter det alltså typ bim+14 jag fick ett starkt plus :)