BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har för mig att alla den 20e plussat? Eller är jag helt virrig i pannan?
Fast det var inte "typ den 17:e" bara. Det var mest de här dagarna jag tänkte på, och det var rätt många också.
20/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket 20/9 blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 2:a försöket20/9 knaappeen, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket20/9 mrssol, 32 år, 3:e barnet, 3:e försöket
20/9 Snäckis, 30 år, 1:a barnet, 3:e försöket på
21/9 carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)21/9 mystrollet, 21 år, 1:a barnet, 1:a försöket21/9 KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF21/9 Millannn, 18 år, 1:a barnet, 1:a försöket
Lösningen på det här vore ju att sätta upp en regel. På typ..4 dagar? Då vet alla som uppdaterar listorna att det är okej att ta bort de som är mer än 4 dagar över BIM. Då vet liksom alla hur det ligger till och man slipper kännas sig förbisedd.
Se sex som njutning, gör något extra utav det. Nya ställen, ställningar eller tidpunkter.. Kanske bygga upp en attraktion redan flera timmar innan när ni är på jobbet och flyga över varann när ni.ses hemma? Jag vet inte, men lite småtips iallafall :)
Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?
Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/
Snäckis har plussat såg jag nu!
Har för mig att alla den 20e plussat? Eller är jag helt virrig i pannan?
Med henne hade jag inte ett enda symptom förarens V7 då jag började må jätte illa:) nu känner jag mig väldigt trött , molande värk men jag tror det är mensen som är på gång :) känner du något eller det kanske är för tidigt?:)
Okej :) då behöver man ju inte bli besviken nu om det dröjer med plusset. Men man är ju så ivrig att veta :) hade/har du några symtom?
Ja verkligen :) det var väldigt svagt då det var inte förens en vecka efter det alltså typ bim+14 jag fick ett starkt plus :)
Då kanske de finns hopp för mig också, är på bim+10, testade negativt igår.
Syndes det starkt direkt då, eller var de svagt i början?
Ikväll har jag haft ganska stark mensvärk.. Känns som att jag ska få mens närsomhelst. Fryser gör jag oxå, så som jag brukar göra första dagen av mensen. Men jag är ju på bim-9? Haha ojoj.. Vad jag vill hoppas nu..
Som på rutin kom mensen idag, eller ja, början på den. Inget streck på stickan heller.
Lycka till alla 
Med henne hade jag inte ett enda symptom förarens V7 då jag började må jätte illa:) nu känner jag mig väldigt trött , molande värk men jag tror det är mensen som är på gång :) känner du något eller det kanske är för tidigt?:)
Bim-7 idag. Tog ett test men det var negativt. Men det är ju fortfarande tidigt. Väntar att testa nu på några dagar :)
Hihi, taack, hoppas jag med..!
Hoppas det är nåt i lille magen! :)