• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Ikväll har jag haft ganska stark mensvärk.. Känns som att jag ska få mens närsomhelst. Fryser gör jag oxå, så som jag brukar göra första dagen av mensen. Men jag är ju på bim-9? Haha ojoj.. Vad jag vill hoppas nu..

• kasovi
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 19:04:57 följande:

Man får med en beskrivning i beställningen. I min står det "kan tas när som helst". Vet att några på FL rekommenderar mellan kl 10-14 och alltid samma tid framöver. Jag tar det dock på morgon det första jag gör och det har funkat hittills :)

NILE90 skrev 2014-09-22 19:09:17 följande:

Jag har testat alla varianter, direkt när jag vaknar, eft jobbet på kvällen, på förmiddagen på helgerna..fått lika bra utslag på alla så det är nog väldigt personligt tror jag. :)

Tack ska ni ha :) Får beställa när jag fått klirr i kassan i veckan då, så får vi se hur det går! Tänkte nog försöka ta ungefär vid samma tidpunkt varje dag då, i fall att... Gör ju ändå ingen skillnad om det inte är viktigt att göra så :)

Skulle någon kunna ta bort mig från listan? Fick ju mens idag, så hann aldrig med något "andra försök" :o
  • Manelma
    Milie skrev 2014-09-22 20:19:07 följande:
    Det är ju bra att du orkar lägga in folk i listan och så där, men dubbelkolla gärna att du tar den senaste listan. Nu har nog fler än SecretlyMe hamnat fel eller ramlat bort. Sen tycker i alla fall jag att det är lite väl snabbt att idag ta bort de som har BIM idag.
    Det fanns väl inga med BIM idag kvar på den senast uppdaterade listan? Tidigare dagar fanns det en del kvar på listan typ 17de, men folk skriver ju inte och uppdaterar så man får väl säga till när man blir aktiv igen. Tror inte det var meningen att folk skulle falla bort. 
  • Zora
    NILE90 skrev 2014-09-22 19:59:09 följande:

Men ni hade ett barn sen innan va?

Vi är själva, jag och min sambo och vår katt, i ett hus med 4 sovrum...haha så det är bäst det tar sig snart.

Haha! Ja då håller jag verkligen tummarna för er att det blir en liten nu! Ni har fler rum än oss att fylla ut för tillfället, för ja vi har en dotter som kom i maj 2013, en oplanerad sötnos Ska bli så skönt att äntligen flytta till större, bor i en 2:a nu och vi längtar efter ett eget rum, kunna ligga och läsa på kvällen eller göra andra saker he he..
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-22 20:31:39 följande:
    Det fanns väl inga med BIM idag kvar på den senast uppdaterade listan? Tidigare dagar fanns det en del kvar på listan typ 17de, men folk skriver ju inte och uppdaterar så man får väl säga till när man blir aktiv igen. Tror inte det var meningen att folk skulle falla bort. 
    Ja kom med igen :) fick en egen lite rubrik också :) vi som är sena :)
  • Milie
    Manelma skrev 2014-09-22 20:31:39 följande:
    Kanske inte precis idag, men jag tycker man kan få vara kvar 3-4 dagar i alla fall om inte en vecka. Det är väl ändå ingen som tror att det var meningen att folk skulle falla bort? Trots att det inte var meningen så togs fel lista och därför sa jag bara att det är bra om man verkligen kollar att man fått rätt lista. Misstänker att problemet är att man går tillbaka och scrollar ner på sidan och tar sen första bästa även om det finns en eller flera listor längre ner på samma sida och som därmed är nyare.
  • Milie

Fast det var inte "typ den 17:e" bara. Det var mest de här dagarna jag tänkte på, och det var rätt många också.

20/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket 
    20/9 blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 2:a försöket
    20/9 knaappeen, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 mrssol, 32 år, 3:e barnet, 3:e försöket
    20/9 Snäckis30 år, 1:a barnet, 3:e försöket på

21/9 carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)

21/9 mystrollet, 21 år, 1:a barnet, 1:a försöket
    21/9 KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF
    21/9 Millannn, 18 år, 1:a barnet, 1:a försöket

Lösningen på det här vore ju att sätta upp en regel. På typ..4 dagar? Då vet alla som uppdaterar listorna att det är okej att ta bort de som är mer än 4 dagar över BIM. Då vet liksom alla hur det ligger till och man slipper kännas sig förbisedd. 

• VioloLaviose

Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?

Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/

• carolinheiner
    VioloLaviose skrev 2014-09-22 21:20:08 följande:

Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?

Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/

Japp vi som vill stannar kvar i denna tråden :) uh vad jobbigt :(
Svar på tråden BIM September 2014