BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ikväll har jag haft ganska stark mensvärk.. Känns som att jag ska få mens närsomhelst. Fryser gör jag oxå, så som jag brukar göra första dagen av mensen. Men jag är ju på bim-9? Haha ojoj.. Vad jag vill hoppas nu..
Man får med en beskrivning i beställningen. I min står det "kan tas när som helst". Vet att några på FL rekommenderar mellan kl 10-14 och alltid samma tid framöver. Jag tar det dock på morgon det första jag gör och det har funkat hittills :)
Jag har testat alla varianter, direkt när jag vaknar, eft jobbet på kvällen, på förmiddagen på helgerna..fått lika bra utslag på alla så det är nog väldigt personligt tror jag. :)
Men ni hade ett barn sen innan va?
Vi är själva, jag och min sambo och vår katt, i ett hus med 4 sovrum...haha så det är bäst det tar sig snart.
Fast det var inte "typ den 17:e" bara. Det var mest de här dagarna jag tänkte på, och det var rätt många också.
20/9 joss82, 31 år, 1:a barnet, 5:e försöket
20/9 blackpeach, 28 år, 1:a barnet, 2:a försöket
20/9 knaappeen, 24 år, 1:a barnet, 6:e försöket
20/9 mrssol, 32 år, 3:e barnet, 3:e försöket
20/9 Snäckis, 30 år, 1:a barnet, 3:e försöket på
21/9 carolinheiner, 26 år, 2:a barnet, 2:a försöket (1 änglabarn)
21/9 mystrollet, 21 år, 1:a barnet, 1:a försöket
21/9 KnytetsMamma, 2:a barnet, 1:a försöket e MF
21/9 Millannn, 18 år, 1:a barnet, 1:a försöket
Lösningen på det här vore ju att sätta upp en regel. På typ..4 dagar? Då vet alla som uppdaterar listorna att det är okej att ta bort de som är mer än 4 dagar över BIM. Då vet liksom alla hur det ligger till och man slipper kännas sig förbisedd.
Jag hade BIM igår men ingen mens...
Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?
Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/
Försöker koncentrera mig på annat för att slippa bli knäpp, så missar vad ni skriver hela tiden. Men stannar ni kvar i denna tråd e inför oktober? Ni som inte lyckades denna månaden alltså?
Jag har ägglossning imorgon och min make är livrädd att det inte ska ta sig denna gången heller så han får liksom prestatationsångest :/