• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Millannn

BIM+2 och imorse kände jag att det liksom ilade i livmodern i kanske 5 minuter, någon som vet vad jag pratar om?

• Nostalgity

Ja dom luktar lite annorlunda. De luktar inte lika starkt/fränt som innan.

Är på bim -4 och ska testa mig på torsdag lr fredag

VioloLaviose skrev 2014-09-23 10:21:12 följande:

Ja! Alltså mina har luktat lite spermaliknande från och till i kan graviditeter

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • camifranky
    FiiaN skrev 2014-09-23 10:12:20 följande:

Det är första gången jag testar med äl-stickor. JAg förstår att detta inte är positivt, men frågan är, är det försent? har jag gått över ägglossningen, eller kan ägglossningen komma imorgon typ? Har verkligen inte riktigt koll på hur detta funkar? På gyn sa hon att det såg ut som jag hade äl. Kan någon hjälpa mig är ni snälla? :)

Svarade dig i andra tråden, men är rätt säker på att det verkligen inte är försent :)
  • NILE90
    Det är första gången jag testar med äl-stickor. JAg förstår att detta inte är positivt, men frågan är, är det försent? har jag gått över ägglossningen, eller kan ägglossningen komma imorgon typ? Har verkligen inte riktigt koll på hur detta funkar? På gyn sa hon att det såg ut som jag hade äl. Kan någon hjälpa mig är ni snälla? :)
    ÄL-stickor ger ju positivt utslag INNAN ägglossningen. Men om ni får till det lite under dagen så skulle det väl inte vara för sent :) 
  • FiiaN
    camifranky skrev 2014-09-23 11:41:02 följande:
    Svarade dig i andra tråden, men är rätt säker på att det verkligen inte är försent :)
    Såg det :) Tack så mycket! Får väl köra på här hemma och hoppas :)
  • Beth1
    carolinheiner skrev 2014-09-23 08:24:41 följande:
    Ja precis ;) sist blev ja flyttad 2 v :) ska man ringa mvc idag? :o
    Stort grattis!
  • Beth1
    Fian88 skrev 2014-09-23 08:32:54 följande:
    Hoppas hoppas! Räcker det med att man håller sig några timmar tror du? Tog testet vid 06.15..
    Stort grattis!! Håll dig fyra timmar utan att dricka så mkt och testa igen!
  • Beth1

Du måste nog vänta och ta ett till test för att se om det är på väg att bli starkare eller svagare. Ta ett ikväll och ett imorgon bitti så ser du ju om det ökar i styrka eller ej. Lycka till!
  • FiiaN
    Beth1 skrev 2014-09-23 11:49:37 följande:
    Du måste nog vänta och ta ett till test för att se om det är på väg att bli starkare eller svagare. Ta ett ikväll och ett imorgon bitti så ser du ju om det ökar i styrka eller ej. Lycka till!
    Okej :) Tack för svaret!
  • Fian88

Höll mig i ca 4 timmar och tog ett digitalt, visade Inte Gravid Är det kört nu tror ni eller är det värt att köpa fler test och ta på morgonen istället (vet ju att det är det bästa)? Åh, blev så besviken! Men har ju inte bim än så ska inte ge upp hoppet än

Svar på tråden BIM September 2014