• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Malvik
    carolinheiner skrev 2014-09-23 07:40:09 följande:

OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :) phpcrtc6311437.jpg

Stort grattis till dig!!! hade du testat innan, eller hur var det?
  • Manelma
    carolinheiner skrev 2014-09-23 07:59:54 följande:
    Tack :) ja sambon hotar här hemma att blir de en påg å han föds den 2 juni så blir de en jr ;)

Än är de BF 28/5 2015 :)
    Är flera i juni tråden med bf i slutet av maj början på juni då man ofta dateras bak eller fram eller så går man över tiden. Jag gick över 10 dagar med sonen tex. Sen är det kanske lite mer man har gemensamt i symptom med ngn som har samma dagar som en än dom som tex redan är i vecka i vecka 8-9 och gått igenom det där första ;) 
  • carolinheiner
    Malvik skrev 2014-09-23 08:01:29 följande:
    Stort grattis till dig!!! smile1.gif hade du testat innan, eller hur var det?
    Tror ja testade BIM -6 å då visade de inget :)
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-23 08:11:52 följande:
    Är flera i juni tråden med bf i slutet av maj början på juni då man ofta dateras bak eller fram eller så går man över tiden. Jag gick över 10 dagar med sonen tex. Sen är det kanske lite mer man har gemensamt i symptom med ngn som har samma dagar som en än dom som tex redan är i vecka i vecka 8-9 och gått igenom det där första ;) 
    Ja precis ;) sist blev ja flyttad 2 v :) ska man ringa mvc idag? :o
  • Fian88
    Malinbarre skrev 2014-09-23 07:56:07 följande:
    Ta ett nytt i eftermiddag annars :) varje gång jag har fått svagt på rfsu så har jag fått gravid på digitalt :)
    Hoppas hoppas! Räcker det med att man håller sig några timmar tror du? Tog testet vid 06.15..
  • Manelma
    carolinheiner skrev 2014-09-23 08:24:41 följande:
    Ja precis ;) sist blev ja flyttad 2 v :) ska man ringa mvc idag? :o
    Ingen aning, jag har inte ringt ännu :) Kanske man ska göra det? Har ännu inte riktigt bestämt mig för vilken mvc jag vill gå på. Men skulle nog behöva ringa snart och boka en VUL. Då jag haft utomkvedsgravidit så måste jag kontrollera graviditeten att den är på rätt plats, sist i vecka 7 så kanske bra o skriva in sig ialf och boka en tid för VUL runt vecka 7... 
  • knaappeen

BIM +4 idag, testade igår men negativt(sambon som var otålig o köpte ett test haha)tror det kan vara lite för tidigt att testa för mig, har beställt hem sånadär billiga tester så man har:-P

Har cykel på 23 dagar, är på äl +14.

Känt lite småluriga symptom typ smått illamående, metallsmak i munnen, nu imorse har ja haft ömma bröst.får se vad som hände

• ÄlskarMina
    Fian88 skrev 2014-09-23 06:35:10 följande:

Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.

Spännande!!
    KnytetsMamma skrev 2014-09-23 07:18:56 följande:

Dagens test, BIM-1 eller -2:

Grattis!!!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina
    carolinheiner skrev 2014-09-23 08:00:31 följande:

Tack alla :) ligger här i sängen å dricker kaffe :) nu ska vi mysa å sen ringa några samtal :)

Åh så kul! Grattis!!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Nostalgity

Här kommer en rätt udda fråga; är det någon som liksom.. luktat gravid?... På flytningarna?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
Svar på tråden BIM September 2014