• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:28:44 följande:

Nu får du ge dig!

Jag säger bara vad JAG tycker och hur JAG hade tänkt. Försök själv att sätta dig in i en situation där du får ett solklart plus på en sticka, men var det senare visar sig att det inte finns en skymt av en bebis i magen, hade du tagit det med ro och tänkt att alla (Testlagret) gör väl fel någon gång så då är det acceptabelt? 

Jag är jätteglad för alla som får plus här i tråden, men jag vill upplysa alla om att det framkommit att det är ett fel på många av stickorna från den batchen så man dubbelkollar. Vad är det för fel med det? 
  • VioloLaviose
    Nhv skrev 2014-09-25 10:31:48 följande:

Hej! Hoppar in här. Har de lite småjobbigt nu.. Är bim +1, och är 4de försöket. Saken är att ja är i Grekland och kommer hem på måndag natt så ja kan inte testa mig fören dess. Ja är här ensam med min mamma och hon får inte veta nått. Hon vill oxå att ja dricker vin typ varje kväll. Lite paniiiik! Visst, mensen kanske är sen av nån anledning. Men vill ju inte dricka vin om de nu skulle vara nått. Någon som har något o säga?? Känner att ja inte har nån o prata med.

Oj vilken sits :/ smutta på vinet bara. Säg du har huvudvärk?

Rent Krasst så händer inget med fostret(som inte ens är ett foster än tror jag utan embryo) men jag Förstår verkligen att du inte vill dricka :(

Hoppas någon annan har ett bra tips
  • NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:25:27 följande:

Håller helt med dig :) känns lite som att vissa inte kan glädjas åt andra i denna tråd vilket känns riktigt dumt .det finns miljontals produkter i detta land och det kommer alltid finnas fel på vissa av sakerna , vet inte hur många gånger jag fått skugga på cb eller där resterna fastnat men inte slutar jag köpa dom för det. Tycker att vissa borde ha trevligare ton här annars har man knget här att göra. Jag misstror inte dig med en graviditet iaf , det är solklart att du är gravid så lycka till :)

Tycker vissa borde läsa andras recensioner av den senaste batchen innan vissa uttalar sig. Återkom gärna när du själv får ett falskt positivt och berätta hur kul det kändes. 
  • VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-09-25 10:35:57 följande:
    Tycker vissa borde läsa andras recensioner av den senaste batchen innan vissa uttalar sig. Återkom gärna när du själv får ett falskt positivt och berätta hur kul det kändes. 
    Håller helt med dig! Vadå Inte kunna glädjas, klart man blir smått avundsjuk men vi är väl inga häxor här som inte har någon medmänsklighet!
  • gabriellap

För att du har ingen trevlig upplysning att komma med , ser du inte själv hur du framstår dig själv när du skriver vissa saker? Ja okej hur kommer det sig att cv tex vis har gett mig spökstreck i 30%av fallen men inte har jag deppat över det eller slutat köpa dom , ge dig nu och lägg mer krut på dig själv

NILE90 skrev 2014-09-25 10:33:52 följande:

Jag säger bara vad JAG tycker och hur JAG hade tänkt. Försök själv att sätta dig in i en situation där du får ett solklart plus på en sticka, men var det senare visar sig att det inte finns en skymt av en bebis i magen, hade du tagit det med ro och tänkt att alla (Testlagret) gör väl fel någon gång så då är det acceptabelt? 

Jag är jätteglad för alla som får plus här i tråden, men jag vill upplysa alla om att det framkommit att det är ett fel på många av stickorna från den batchen så man dubbelkollar. Vad är det för fel med det? 

• NILE90
    VioloLaviose skrev 2014-09-25 10:38:16 följande:
    Håller helt med dig! Vadå Inte kunna glädjas, klart man blir smått avundsjuk men vi är väl inga häxor här som inte har någon medmänsklighet!
    Nej men det finns det uppenbarligen vissa som tycker. Flört Personligen hade jag bara blivit glad över att någon varnar om en sticka som jag fått positivt på. Men då är man ju en häxa som inte vill att andra ska få plus. 
  • gabriellap

Tycker du ska lämna tråden eller bete dig .. Man ja ju undra vad du väljer

NILE90 skrev 2014-09-25 10:35:57 följande:

• VioloLaviose

Det är en sak att det är fel på ett test, en helt annan om en hel dags- eller veckoprodukton visar fel. Alla har inte konto här eller hänger i grupper på face och det är möjligt många går med falska plus nu. Viktigt att gå till botten med detta

Jag kommer fortsätta köpa från testlagret ändå.

• NILE90
    gabriellap skrev 2014-09-25 10:42:10 följande:

För att du har ingen trevlig upplysning att komma med , ser du inte själv hur du framstår dig själv när du skriver vissa saker? Ja okej hur kommer det sig att cv tex vis har gett mig spökstreck i 30%av fallen men inte har jag deppat över det eller slutat köpa dom , ge dig nu och lägg mer krut på dig själv

Nej min upplysning kanske inte är trevlig, men det är sanningen. Ska vi stå och blunda för sanningen istället för att vara ärliga mot varandra?! Då är det väl bra mycket bättre att testa med ett annat märke en gång till och förhoppningsvis få plus än bara lita på att första testet stämmer, när det första testet gett flera felaktiga plus. 

Vad bra för dig att du inte deppat ner dig över ett falskt plus. Men alla är inte som dig, tyvärr! 

Det var av ren medmänsklighet som jag upplyste om att batch 140803 gett många falska plus. Sen får man göra vad man vill med den informationen. Det är du och en annan som förstorat upp det hela genom att påstå att vi som bara vill väl är såna som inte kan vara glada för andras skull. 
  • VioloLaviose
    NILE90 skrev 2014-09-25 10:43:24 följande:
    Nej men det finns det uppenbarligen vissa som tycker. Flört Personligen hade jag bara blivit glad över att någon varnar om en sticka som jag fått positivt på. Men då är man ju en häxa som inte vill att andra ska få plus. 
    Jag med. Jag har fått plus som visade sig vara ofostrig graviditet så jag vet hur det känns att komma på ul där det är tomt...

Det är ju av omtanke man informerar och "varnar" om feltesterna
Svar på tråden BIM September 2014