BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
:)
Oj du det har jag ingen aning om ifall den kan! Är inte så haj på vilken del som är lutealfasen heller, är det mellan mens o äl eller äl och mens?
Påverkar det ens chanser om man har kort/lång? (Någon annan som kan svara kanske ? Hehe)
Åh då håller vi tummarna! Har du några symtom?
Du jag har den eviga väntan mot bim, 12 dagar kvar. Hade äl i tisdags :/ sååååå drygt
Jaha så nu är det personangrepp ni kommit till i detta steget , så du försöker antyda att jag inte kommer bli gravid denna månad ?
Ett försök till att rädda det du skrev , funkar inte riktigt . Så ännu en gång släpp detta och ta dagisnivån någon annan stans och grattis till graviditeten förresten
Har ja aldrig sagt men du får väl ta de som du vill.. Kan ju förklara mig att ja menade att NILE90 har gått över till okt å ja e gravid de va de ja menade att du kanske har mer rätt att vara i tråden än oss med tanke på att du har BIM i sept...
Jaha så nu är det personangrepp ni kommit till i detta steget , så du försöker antyda att jag inte kommer bli gravid denna månad ?
Sitter ni ihop eller ? Släpp det !!
Herregud! Det är ju inte vi som gör en höna av en fjäder.
Hörni tjejer, snälla lugna er lite nu :) Det börjar nog bli dags att lägga ner stridsyxan :)
Aha!! Ja jo man känner ju efter minsta lilla. Helt sjukt verkligen hur låst man blir i tankeni barnskaffartider