BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ni kan ta bort mig från BIM-listan, lämnar denna tråd nu... Tycker inte att det är en trevlig ton här inne...
Ja, tyvärr händer det ibland.. :/ fortsatt lycka till!
Ni kan ta bort mig från BIM-listan, lämnar denna tråd nu... Tycker inte att det är en trevlig ton här inne...
Nej då, man måste bara låta det rinna av så det inte fortsätter eskalera :)
Har den här tråden helt flippat nu?? Blir ju mörkrädd.
Ja, stämningen blev hemsk men så blir det ibland när folk inte tänker sig för och eldar på.. Jag är jätteglad för din skull <3 hur går det för dig nu?
´Så ni kan ta bort mig oxå från bim listan.. TACK!
Klart det gör. Släpp fl en stund och gör något som får dig att må bra; tv, film, godis, laga mat, promenad osv. Sitter du på jobbet så släpp fl tills du kommer hem :) skickar många kramar till dig!
Ingen ska få behandlas så som du just blev!
De går framåt .. Hoppas ja :/
Åh vad tråkigt att folk börjar lämna.. Aja, inte hela världen :)
Är så otålig! Vill testa nununu. Är ju tidigt än, men chansar kanske på ett test på lördag eller söndag.
NILE90, hur tänkte du göra? Har redan glömt :p
Klart det gör. Släpp fl en stund och gör något som får dig att må bra; tv, film, godis, laga mat, promenad osv. Sitter du på jobbet så släpp fl tills du kommer hem :) skickar många kramar till dig!
Ingen ska få behandlas så som du just blev!
Ta inte åt dig. Det är en stor sorg men låt ingen annan påverka dig. Ska försöka ta mig an dagen jag oxå, tog en lååång sovmorgon så nu är det dags att göra lite nytta :)
Arbetslös sitter på röven i soffan å glor tv :/ får la göra de..
Ber om ursäkt att ni lämnar tråden pga detta..
Jag har inte tyckt synd om mig själv och gör det inte heller . Men jag gjorde ett stavfel som rörde upp jobbiga minne. För henne och det ber jag henne om ursäkt, saker du säger är inte så trevliga just nu , och jag ville be om ursäkt till henne att jag skrev en bokstav fel vilket inte var min mening ,
Ursäkta om jag bara är ärlig rakt från hjärtat nu. Men försök inte få det att det är synd om dig för att du försökt i 9 månader och fått ett antal missfall. Att göra sig själv till ett offer gör inte (för min del) att vi bara kan glömma allt och låtsas som ingenting.
Färdigdiskuterat från min sida. Men det är för sjutton inte synd om dig så som du betett dig.