BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Okej :) jag är för otålig haha.
Absolut ! Då blir det en juni bebis för dig 2015?:) själv har mensen inte kommit än men tror min kropp spelar mig ett spratt då den gjort det många ggr tyvärr
Åh hua, jag nekade 9mils pendling, skulle aldrig orka haha. Du gör det bra ;) Jag jobbar timmar som vikarie på förskola så har inte jobb varje dag :)
Gud vad jag är avis på en låååång sovmorgon! Här är det uppstigning 05:15 varje dag. Det ska bli så gött att flytta närmare jobbet, pendlar idag 1,5h/enkelväg. Sen får jag bara 20 min! Vilken dröm, och vilka "sovmornar" jag ska ta då. haha.
Låter klokt :)
Har ju massa test hemma så nu kan jag gå bananas haha x)
Jag vill absolut inte testa innan vi åker på jobbresan. Då kommer jag ju inte kunna dölja det om det skulle bli ett plus. Därför väntar jag till efter :)
Åh hua, jag nekade 9mils pendling, skulle aldrig orka haha. Du gör det bra ;) Jag jobbar timmar som vikarie på förskola så har inte jobb varje dag :)
Låter klokt :)
Har ju massa test hemma så nu kan jag gå bananas haha x)
Vad kul! Vi letar bostadsrätt ännu. Längtar tills vi kan börja inreda oxå :)
Har "bara" 5 mil, men det tar 30 min att åka över hela stan för att komma till tågstationen. :)
Håller på att samla på mig en massa möbler till huset så vi har något att fylla ut det med, idag ska vi hämta ett gäng med stolar och ett stort skåp. Kändes som att det var nyss vi vann budgivningen och om 1 månad är det flytt. Helt galet :)
Haha okej :D jag är inte lika snål haha, men mest för att jag inte har tålamod nog.. Imorse fick jag skynda mig att gå på toa så jag inte hann förbereda för test!
Jag har också en massa test hemma, både ÄL och gravtest. Men jag är så snål och tänker att den dagen jag får ett plus så kommer jag vela testa fleeera gånger samma dag så därför drar jag mig för att använda mina stickor jag har nu. haha.
Vad skönt att det verkar ha ordnat upp sig så gott som det går. Jag läser alltid ikapp men den här gången blev jag helt borttappad så jag misstänker att vissa gått så långt att det skrivit otrevligheter som blivit anmälda och borttagna.
Jag kan tycka att det är ett under att det bara är första gången det "exploderar". Vi sitter ju här och alltid är det ett helt gäng av oss som är på helspänn och smått tokiga bitvis av alla känslor som dånar runt i en berg-och-dal-bana. Att vi kan hålla god ton nästan jämt och nästan alltid enbart stötta varandra tycker jag är snudd på fantastiskt! Heja oss!