BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vad skönt att det verkar ha ordnat upp sig så gott som det går. Jag läser alltid ikapp men den här gången blev jag helt borttappad så jag misstänker att vissa gått så långt att det skrivit otrevligheter som blivit anmälda och borttagna.
Jag kan tycka att det är ett under att det bara är första gången det "exploderar". Vi sitter ju här och alltid är det ett helt gäng av oss som är på helspänn och smått tokiga bitvis av alla känslor som dånar runt i en berg-och-dal-bana. Att vi kan hålla god ton nästan jämt och nästan alltid enbart stötta varandra tycker jag är snudd på fantastiskt! Heja oss!
Ville vara slänga in ett litet inlägg här .
Testade med testlagrets som några av er vet, fick 4(!) positiva tester. Även sambon fick ta sig ett pissprov haha och den var blank.
Jag trodde på att de var positiva trots alla som inte litar på TLs tester.
Nu tog jag iaf ett CB digital vilket visade detta!!!
Efter 6 månaders försök har det äntligen tagit sig. Kan fortfarande inte förstå det,visst fanns det tvivel igår efter TLs tester efter alt man läst men se där ![]()
Och detta trots en kort lutealfas på 11 dagar som någon kommentera tidigare!
Det kommer gå bra för oss alla! Bara hålla hoppet uppe o kämpa på!
Plötsligt händer det ![]()
Jag förstår. Jag försöker ändå tänka som så att man vet inte hur länge andra kämpat. När vi blir gravida kanske man får höra att man är "slampig" och ligger runt (i mitt fall tänker jag på gamla klasskamrater) eller så tycker de att man är för ung eller så tror de att man blir gravid hux flux.
Det var just när min bästa vän talade om att de väntar barn och hon fick veta det på sin födelsedag, samma dag de hade fest och jag var där, som jag tyckte världen var orättvis. Nu försöker jag att inte tänka så :)
Försöker verkligen intala mig själv det. :)
Är 100% inställd på att min svåger och hans tjej kommer berätta något liknande nu till helgen, att de ska ha barn.
Nej usch vad jag har svårt för att vara glad för bekantas gravidbesked de här dagarna. Så himla berg- och dalbana i humöret.
Känner likadant. Får jag inte plus nu kommer jag skrika rätt ut. Det är JOBBIGT att längta så här mycket!
Piss-dag!
Jag är så trött på att tänka "det blir som det blir" för nu vill jag för sjuttsingen ha mitt plus.
Tack för alla grattis, fortfarande inte riktigt fattat att jag plussat haha:)
Berättade för sambon igår, hämtade honom från jobbet och när han kom fram till bilen drog jag fram en liten body med texten I<3 mum+dad
Hans svar var nä på riktigt?
O så massa pussar o kramar
Ska berätta för våra mammor imorn, vill ha de som stöd igenom hela tiden så.
Får se hur vi berättar, sambons mamma ska vi hänta på flygplatsen imorn så
Nemen, visst låter det som det! Så himla kul :D
Ja det är så tråkigt, vi ses bara 3-4 gånger per år :/
Det är härliga åldrar! Har du pojkar, flickor eller både och? :)
Det låter som en kanonbra plan tycker jag, för nu ska vi snart ha våra plus :D
När var det du hade bim och vilket försök är ni på?
Ja precis, det tar ju ändå tid att ta den där resan på 2 timmar, och sedan ska man ju vara där ett tag också, då går det lätt en hel dag :/ Som tur är så har jag syrran 15 min bort med bil, så där spenderar jag många av mina lediga dagar :)
Vad mysigt! :)
Mjaa, 4 dagar kvar till ÄL bara :( Så har 18 låånga dagar kvar till bim, haha! Ja det är toppen att ha massa planerat, då är man helt plötsligt framme vid bim sedan! :) Så himla kul med Gekås, har funderingar på att dra dit i oktober också! Förstår att du har fullt upp, är så himla imponerad av sådana som du som fixar både jobb, plugg och barn, riktigt superwomen! :) Jag tycker det kan bli mycket med bara jobb, plugg och Hund, haha!
När har du läst klart till undersköterska?
Ta bort mig från listan också tack!
Vill inte läsa om era bråk eller om hur ni blir ledsna när era vänner blir gravida!?!? Måste vara hemskt att känna så, hoppas ni får plus snart men detta är inget för mig! Jag vill glädjas tillsammans med andra i de här fallen och se saker från den positiva sidan!
För mycket negativt i tråden nu!
Tack för alla grattis, fortfarande inte riktigt fattat att jag plussat haha:)
Berättade för sambon igår, hämtade honom från jobbet och när han kom fram till bilen drog jag fram en liten body med texten I<3 mum+dad
Hans svar var nä på riktigt?
O så massa pussar o kramar ![]()
Ska berätta för våra mammor imorn, vill ha de som stöd igenom hela tiden så.
Får se hur vi berättar, sambons mamma ska vi hänta på flygplatsen imorn så ![]()