BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har något viktigt att flika in...
Ni är ALLA så rara, fina och underbara!
Tycker denna tråd är grym, för både för- och nackdelar diskuteras hej vilt och man backar upp varandra!
Jag önskar plus till er allihop, typ igår! :)
Glöm inte bort i allt det tröga, gråa och fula - att ni är världens bästa!
Stora kramar till er!
Tycker denna tråd är grym, för både för- och nackdelar diskuteras hej vilt och man backar upp varandra!
Stora kramar till er!
Hur går de för dig? :)
Tack och detsamma till dig!
Stora kramar till er!
En fråga...
Jag fick mens i måndags, men idag kommer det bara brunt lite då och då. Räknas det som mens, eller är det bara när det kommer färskt blod?
Hade likadant förra månaden, blod i tre dagar, sen brunt, sen var det slut...
Jag fick första plusset med dottern på bim+8 så än är det ju inte försent :)
BIM+4. Ingen mens.. inget plus. Brösten har blivit typ en storlek större, mellanrummet mellan brösten är nästan borta (så som jag alltid velat ha förr haha), ont i ländryggen på vänster sida, trött som bara den, humöret är läskigt upp och ner, hungern är väl sisådär, kan gå flera timmar utan att jag är hungrig sen pang bom så bara måste jag äta något för annars känns de som om jag ska dö Tempen ligger fortfarande runt 37,4 och jag har alltid annars haft 36,2 typ.. Vi gick inte in för denna månad med alla nerver så tror inte det kan vara de heller som gör att de spökar.. Mina naglar (appropå ingenting) men dom brukar vara jätte tunna och brytas lätt men nu är dom starka och har växt bra fort! ingen aning om det har med de att göra heller... håret känns fantastiskt och då behövdes de egentligen klippas (tyckte jag) för 3 veckor sen..
ja.. antingen kan mensen gärna få komma nu på en gång eller så kan det gärna få bli ett plus typ helst igår!
Fan va skönt för dig :) när har du bf?
Stora kramar till er!
Inget plus här inte! :( äl + 12 idag och brösten ser enorma ut! Gör ont nät jag går i trappor eller springer men inte så mycket annars, illamåendet kommer och går, likadant med svagt mensliknande kramper men inget plus! :( tempen var till och med upp imorses :(