• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Kunde inte sagt det bättre själv :)

Min syster kommer tillbaka från Stockholm idag så kanske smyger över dit imorgon och myser med bebisen. Nu är hon opererad första gången för gråstarren.

NILE90 skrev 2014-09-25 17:01:36 följande:

Ska trösta mig på söndag med lite bebismys istället. Har man inte en egen får man låna andras. Haha.

Tycker också folk är väldigt känsliga här inne idag. Vi får inte varna andra om felaktiga test, för då är vi inte glada för deras skull. Vi får inte bli lite nere när ens vänner blir gravida, när man själv aldrig får ett plus, för då kan vi inte heller vara glada för deras skull ändå. För vissa är tydligen hela den här barnverkstaden ett stort rosa underbart moln utan några motgångar.

• Pyret 85

Mensen verkar ha avtagit lite igen. Hoppas den är på väg bort nu...

Igår va det jobbigt. Min syster skrev ut på FB att det är mindre än 2 veckor till RUL. Det brast fullständigt för mig. Jag skulle ju haft RUL ca 2-3 veckor efter henne.

Idag saknar jag pappa så det gör ont i hela kroppen, hans födelsedag idag. lika jobbigt vid varje högtid att han inte finns med oss.

• Nhv

Hoppar gärna in här! :) Är 24år, 1a barnet, 4e försöket och bim 24/9.

• SecretlyMe

Skickar kramar <3

Pyret 85 skrev 2014-09-25 17:26:53 följande:

Igår va det jobbigt. Min syster skrev ut på FB att det är mindre än 2 veckor till RUL. Det brast fullständigt för mig. Jag skulle ju haft RUL ca 2-3 veckor efter henne.

Idag saknar jag pappa så det gör ont i hela kroppen, hans födelsedag idag. lika jobbigt vid varje högtid att han inte finns med oss.

• knaappeen
    Nhv skrev 2014-09-25 17:43:37 följande:

Hoppar gärna in här! :) Är 24år, 1a barnet, 4e försöket och bim 24/9.

Välkommen kul att stöta på dig här med

Har du nå känningar än då?
  • SecretlyMe

Håller tummarna för dig!

Emmissara skrev 2014-09-25 16:11:20 följande:

blir galen på mig själv och min kropp, är på bim+13 idag, testade i söndags senast men fick negativt då, har haft ilningar i tjejmagen de senaste dagarna till och ifrån men idag har det känts mer än tidigare dagar, som ja har sagt innan så har jag haft yrsel och illamående i snart 3 veckor.

tänkte att ja skulle testa imorgon men jag är rädd, vet hur ledsen ja blir om jag står där med ett minus. Kan inte kroppen bara funka som den ska!!!! 

• FiiaN
    Pyret 85 skrev 2014-09-25 17:26:53 följande:

Styrkekram!
  • Liiinis
    knaappeen skrev 2014-09-25 15:02:24 följande:

Sett i flera trådar art många pratar om det, men tror det är så indiviuellt m korta o långa så spelar nog ingen roll

Det är snart din tur

Hur länge har ni försökt ?

Ja, det är nog väldigt individuellt, bara att hålla tummarna! :)

Vi är inne på femte riktiga försöket så det är ju inte jättemycket men det känns som att vi har försökt i en hel evighet.
  • mystrollet

BIM+4. Ingen mens.. inget plus. Brösten har blivit typ en storlek större, mellanrummet mellan brösten är nästan borta (så som jag alltid velat ha förr haha), ont i ländryggen på vänster sida, trött som bara den, humöret är läskigt upp och ner, hungern är väl sisådär, kan gå flera timmar utan att jag är hungrig sen pang bom så bara måste jag äta något för annars känns de som om jag ska dö Drömmer Tempen ligger fortfarande runt 37,4 och jag har alltid annars haft 36,2 typ.. Vi gick inte in för denna månad med alla nerver så tror inte det kan vara de heller som gör att de spökar.. Mina naglar (appropå ingenting) men dom brukar vara jätte tunna och brytas lätt men nu är dom starka och har växt bra fort! ingen aning om det har med de att göra heller... håret känns fantastiskt och då behövdes de egentligen klippas (tyckte jag) för 3 veckor sen..
    ja.. antingen kan mensen gärna få komma nu på en gång eller så kan det gärna få bli ett plus typ helst igår! Skrattande

Svar på tråden BIM September 2014