• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Eeeel

Tog ett test imorse. Cb plus. Tyckte att jag såg ett plus. Tog ett till likadant för att se ifall det kanske bara var spök på det första. Såg likadant ut! Väldigt svagt men ändå! Var lättare att se i verkligheten än på kort men är osäker som tusan ännu. Håll tummarna hååårt! :)

Grattis gabriellap!

Jag håller tummarna hårt för er andra! :):)

• SecretlyMe

Grattis!!

Malinbarre skrev 2014-10-01 09:20:54 följande:

Åh herregud, jag är gravid igen! :D utan en mens imellan!! Svagt men positivt! :D Det känns helt sjukt! Och illamåendet kom med buller och brak! Var uppe och kissade, gjorde testet, kokade kaffe och tog en klunk sen fick jag springa till toan och för att kräkas! :D har aldrig haft kräk-illamående i någon av mina två graviditeter, och båda dom har slutat i missfall.

• SecretlyMe

Men grattis!! Håller tummarna!

Eeeel skrev 2014-10-01 09:23:00 följande:

Tog ett test imorse. Cb plus. Tyckte att jag såg ett plus. Tog ett till likadant för att se ifall det kanske bara var spök på det första. Såg likadant ut! Väldigt svagt men ändå! Var lättare att se i verkligheten än på kort men är osäker som tusan ännu. Håll tummarna hååårt! :)

Grattis gabriellap!

Jag håller tummarna hårt för er andra! :):)

• josephiine

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ????

• SecretlyMe

På denna ser jag tyvärr ingenting på men jag håller tummarna hårt för att dagens visar plus!!

josephiine skrev 2014-10-01 09:38:29 följande:

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ????

• Bebro001

BIM + 3 och ingen mens. Bara mkt flytningar, hungrig och ett konstigt illamående/känsla i magen och mycket flytningar.

Tog test i söndags på BIM= negativ och igår BIM+2 = negativ. Blir tokig.

Hur sent kan man plussa? :)

/bea

• SecretlyMe

Bim idag. Känner mig säker på att mensen dyker upp under dagen. Kan inte riktigt lita på tempen idag för har sovit väldigt dåligt. 36.5-36.7 har jag mätt inatt och tidigt imorse. Vill inte ha tempen som riktlinje nu när den är som en jojjo samt att jag sover dåligt.

Vet att min tempkurva nog anses normal, men i mitt fall har den gått så mycket upp och ner och varit mest under 37 vilket annars betyder mens för mig inom 2 dygn.

Grattis igen till er som plussat, håller tummarna för er andra.

Hur går det för er som PASSERAT bim? Ni är några stycken :)

• Fian88
    Bebro001 skrev 2014-10-01 09:43:18 följande:

BIM + 3 och ingen mens. Bara mkt flytningar, hungrig och ett konstigt illamående/känsla i magen och mycket flytningar.

Tog test i söndags på BIM= negativ och igår BIM+2 = negativ. Blir tokig.

Hur sent kan man plussa? :)

/bea

Frustrerande!! Jag har läst om kvinnor som fått positivt först veckor efter bim, men vet ej hur vanligt det är!
  • VioloLaviose
    josephiine skrev 2014-10-01 09:38:29 följande:

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ???? phpsnahTP56861.jpg

Jag tror jag skymtar något! Hur gick det med andra testet?
Svar på tråden BIM September 2014