• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:46:38 följande:

Oredigerade syns det inget på dagens och har bim imorgon så jag tror tyvärr de är ogiltiga med tanke på att tiden passerat. Men du är gullig som säger så för glad blir jag ju ;) får se om mensen behagar att dyka upp imorgon, för hade ju mensdipp imorse.

Nej men jag är helt helt säker på att jag ser ett streck på den översta. Allvarligt! 

Mensen kommer inte komma. Punkt och slut. Vi båda ska plussa nu och få varsitt juni-barn! :) 
  • NILE90
    NILE90 skrev 2014-09-30 14:50:09 följande:
    Nej men jag är helt helt säker på att jag ser ett streck på den översta. Allvarligt! 

Mensen kommer inte komma. Punkt och slut. Vi båda ska plussa nu och få varsitt juni-barn! :) 

Här har du! 

Mitt test syns det ju inte heller på när den är oredigerad, den hade inte kunnat vara blankare då. haha. 

Strax till höger om den nedersta pricken så är strecket på den andra stickan ;)

• SecretlyMe

Jo, på översta syns det. Men den är från igår.. Nedersta är från idag och jag ser inget på den :s möjligen nu när jag redigerat men då är den svagare än gårdagens. :/

NILE90 skrev 2014-09-30 14:53:33 följande:

Här har du! 

Mitt test syns det ju inte heller på när den är oredigerad, den hade inte kunnat vara blankare då. haha. 

Strax till höger om den nedersta pricken så är strecket på den andra stickan ;)

• Pyret 85

NILE90 & secretlyme: Jag ser ju på båda era!!! Åååh hoppas dom ökar i styrka! 

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-09-30 15:05:51 följande:

Men jag har inte ens några grav-symptom. Inte ett enda. Förkylning kan ju knappast räknas som ett. Lite värk där nere ibland, men det är knappt märkbart. 

Nej jag tror fortfarande inte på det.
  • SecretlyMe

Åhå! Jag tror dock inte det. Dessa mäter från 50mIu och cb visar inget :/

Väntar och ser om mensen kommer imorgon. Om inte tar jag ett test på torsdag.

Pyret 85 skrev 2014-09-30 15:05:51 följande:

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 15:00:26 följande:

Jo, på översta syns det. Men den är från igår.. Nedersta är från idag och jag ser inget på den :s möjligen nu när jag redigerat men då är den svagare än gårdagens. :/

Jag ser ju på båda på den bilden du la här. Svagare på den understa, men den översta är självklar! :) 
  • kasovi
    NILE90 skrev 2014-09-30 13:09:35 följande:

Okej, nu ska ni få ha lite roligt åt mina ögon. För jag ser ju vad jag vill se och inte vad som faktiskt syns där när jag har trixat lite. Har ökat mättnaden i bilden bara. 

Jag är helt inställd på att mensen kommer denna månad så ni behöver inte hitta på att ni ser något bara för att göra mig glad. 

Jag vill bara ha bekräftelse på att det inte ens finns en antydan till något för ju mer jag tittar desto mer ser jag. 

Jag tycker mig faktiskt se något väldigt svagt!
  • NILE90
    kasovi skrev 2014-09-30 15:12:32 följande:
    Jag tycker mig faktiskt se något väldigt svagt!
    Du är tydligen inte den enda. Kan vara ÄL+11 och kan vara ÄL+9, beroende på vilken metod man går efter. :P 
  • SecretlyMe

Letade fram vad Billigatester mäter från och det är 25! Inte 50.. Därför cb inte visade nåt. Kanske kanske, bara vänta och se..

Svar på tråden BIM September 2014