• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • VioloLaviose

Jag fick nyss ont som tusan i ryggslutet :o

Bim-6.... Såååååå drygt.

Grattis till Alla plus !! :) :) <3

• josephiine
    VioloLaviose skrev 2014-10-01 09:57:28 följande:
    Jag tror jag skymtar något! Hur gick det med andra testet?
    Måste bara tillägga att det inte alls syns lika tydligt på datorn.. kollar man på telefon så syntes det mer.. jag har ju zoomat in bilden så kanske kan ha med upplösningen att göra.. sen syns det lite tydligare i verkligheten.. Dagens test ser typ likadant ut.. först såg jag inget alls, men nu fick det ligga på lite övertid, då kan jag se svagt.. men ska vänta några dagar och sen ta digitalt, så man inte misstolkar något..
  • SecretlyMe

Jag kollar via mobilen. Hoppas det isåfall blir plus inom några dar! :)

josephiine skrev 2014-10-01 10:10:45 följande:

Måste bara tillägga att det inte alls syns lika tydligt på datorn.. kollar man på telefon så syntes det mer.. jag har ju zoomat in bilden så kanske kan ha med upplösningen att göra.. sen syns det lite tydligare i verkligheten.. Dagens test ser typ likadant ut.. först såg jag inget alls, men nu fick det ligga på lite övertid, då kan jag se svagt.. men ska vänta några dagar och sen ta digitalt, så man inte misstolkar något..

• josephiine
    SecretlyMe skrev 2014-10-01 10:23:19 följande:

Jag kollar via mobilen. Hoppas det isåfall blir plus inom några dar! :)

Skriv gärna sen vad du anser om bilden via mobilen, jag tycker iallafall att det syns mer där..
  • SecretlyMe

Precis det jag skrev förut, att jag tyvärr inte ser nåt :( men jag hoppas det blir plus inom några dagar!!

josephiine skrev 2014-10-01 12:05:43 följande:

Skriv gärna sen vad du anser om bilden via mobilen, jag tycker iallafall att det syns mer där..

• Bebro001
    Fian88 skrev 2014-10-01 09:46:39 följande:

Frustrerande!! Jag har läst om kvinnor som fått positivt först veckor efter bim, men vet ej hur vanligt det är!

Nej precis. Väldigt frustrerande. Kan ju även vara så att min mens helt enkelt uteblir pga min PCOS och att en ägglossning inte ens varit denna månad. Kanske bara är hormonerna som ger mina symtom. :)

Jobbigt mest pga att jag ska börja på mensframkallande tabletter i dagarna så att ett nytt grav. försök kan påbörjas. Men man vågat inte börja på dem innan man helt vet om man är gravid lr ej.

Hur går det för dig?
  • Lizzie09
    josephiine skrev 2014-10-01 09:38:29 följande:

Här är testet jag gjorde igårkväll.. Kan någon snälla säga om jag är koko eller om det faktiskt är ett svaaagt streck där.. Min sambo ser det också.. Gjorde ett test nyss så det ligger och "vilar".. Vågar inte sitta och bevaka ???? phpsnahTP56861.jpg

Jag set tyvärr inget :/ Prova i övermorgon igen så kanske det syns mer :)
  • Fian88
    Bebro001 skrev 2014-10-01 12:28:03 följande:
    Nej precis. Väldigt frustrerande. Kan ju även vara så att min mens helt enkelt uteblir pga min PCOS och att en ägglossning inte ens varit denna månad. Kanske bara är hormonerna som ger mina symtom. :)

Jobbigt mest pga att jag ska börja på mensframkallande tabletter i dagarna så att ett nytt grav. försök kan påbörjas. Men man vågat inte börja på dem innan man helt vet om man är gravid lr ej.

Hur går det för dig?
    Trodde jag fick ett positivt test förra veckan, såg ett svagt svagt streck som inte gick att få med på bild, testade sen negativt på digital dan efter så det måste ha varit ett spökstreck! Sååå himla besviken! Sen kom min mens flera dagar för tidigt och var väldigt kort, två dagar kortare än vanligt, så tog faktiskt ett test i morse också. Även denna gången med rfsu:s stickor, samma sak igen, ett svagt svagt streck. Men det måste också vara spök för hade jag varit gravid hade det ju visat tydligt positivt vid det här laget! Men mannen och jag har sagt att vi ska försöka ha sex varje dag nu i ca två veckor för att inte missa ägglossningen, men lite svårt med orken, har en energisk 1åring här hemma haha :-P

Är det första barnet för er? Hur länge har ni försökt?  
Svar på tråden BIM September 2014