• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • josephiine
    SecretlyMe skrev 2014-10-01 12:16:23 följande:

Precis det jag skrev förut, att jag tyvärr inte ser nåt :( men jag hoppas det blir plus inom några dagar!!

Okej.. ja det hoppa vi med :)
  • Eeeel

Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)

• FiiaN
    Eeeel skrev 2014-10-01 13:08:41 följande:

Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)

Grattis :D
  • SecretlyMe

Woho!

• Zora

Wohooo! Grattis till alla plus! Vad kul att kika in och se så många glada

För min del är Äl över och nu är det bara väntan kvar fram till helgen 11-12 oktober.. Tempen har varit lite lurig efter Äl, men Fertilityfriend satte ändå Äl till den dagen jag hoppades på. Har dock i bakhuvudet att Äl kan ha inträffat något senare, fast FF bör ju ha rätt bra koll. Bara att vänta och hoppas!!

• Pyret 85
    Zora skrev 2014-10-01 14:15:21 följande:

Wohooo! Grattis till alla plus! Vad kul att kika in och se så många glada

För min del är Äl över och nu är det bara väntan kvar fram till helgen 11-12 oktober.. Tempen har varit lite lurig efter Äl, men Fertilityfriend satte ändå Äl till den dagen jag hoppades på. Har dock i bakhuvudet att Äl kan ha inträffat något senare, fast FF bör ju ha rätt bra koll. Bara att vänta och hoppas!!

Jag är helt ny på det här med FF. Har ju tempat sen dag 8. Räknar alltså FF själv ut precis när den tror att ÄL varit enligt tempen?
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-10-01 14:18:52 följande:
    Jag är helt ny på det här med FF. Har ju tempat sen dag 8. Räknar alltså FF själv ut precis när den tror att ÄL varit enligt tempen?
    Japp! Men den sätter inte ut det förrän ca tre dagar efter äl varit eftersom att tempen måste fortsätta hålla sig på en högre nivå än innan för att det ska kunna tolkas som att äl har varit (hoppas du förstår vad jag menar). Den här gången sattes inte äl ut förrän 4 dagar efter för mig.

Använder man både tempen och t.ex. äl test eller fyller i sekret så får man ett ifyllt kryss (som jag har) annars får man ett streckat om det bara baseras på tempen, men det brukar stämma bra. Dock blir det ju en extra säkerhet om en ytterligare metod används :)
  • Malinbarre

Grattis!!! :D jag kände det på mig ;) bf? :D
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-10-01 14:18:52 följande:
    Kom på att jag för länge sedan hittade en gammal tråd om FF där det står lite förklarat. kan vara bra att läsa om det är förvirrande i början :)

www.familjeliv.se/forum/thread/11445097-guidebok-och-lexikon-till-tempmetoden-med-fertilityfriend
Svar på tråden BIM September 2014