BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Precis det jag skrev förut, att jag tyvärr inte ser nåt :( men jag hoppas det blir plus inom några dagar!!
Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)
Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)
Oj oj oj vad det plussas!
Grattis alla!
Woho!
Wohooo! Grattis till alla plus! Vad kul att kika in och se så många glada
För min del är Äl över och nu är det bara väntan kvar fram till helgen 11-12 oktober.. Tempen har varit lite lurig efter Äl, men Fertilityfriend satte ändå Äl till den dagen jag hoppades på. Har dock i bakhuvudet att Äl kan ha inträffat något senare, fast FF bör ju ha rätt bra koll. Bara att vänta och hoppas!!

Wohooo! Grattis till alla plus! Vad kul att kika in och se så många glada ![]()
För min del är Äl över och nu är det bara väntan kvar fram till helgen 11-12 oktober.. Tempen har varit lite lurig efter Äl, men Fertilityfriend satte ändå Äl till den dagen jag hoppades på. Har dock i bakhuvudet att Äl kan ha inträffat något senare, fast FF bör ju ha rätt bra koll. Bara att vänta och hoppas!!