• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Ibland undrar jag varför man ens lägger in bilder för att få en annan syn på dom... Ingen som bryr sig så länge man har en synligt plus. Antar att det beror på att det inte syns ett piss men man säger inget för att inte såra.

• SecretlyMe

Jävla telefon.... "Ingen som bryr sig så länge man inte har ett synligt plus".

SecretlyMe skrev 2014-09-30 19:32:46 följande:

Ibland undrar jag varför man ens lägger in bilder för att få en annan syn på dom... Ingen som bryr sig så länge man har en synligt plus. Antar att det beror på att det inte syns ett piss men man säger inget för att inte såra.

• sarasessi

Tror inte jag kommit med i bim okt. Lägg gärna till mig.

20/10 Sarasessi, 30 år, 11:e försöket, 2:a barnet

Börjar utredning om en månad. Hoppas självklart det hinner ta sig innan dess :)

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 19:32:46 följande:

Undrar egentligen samma. Fast när jag kollar på andras supersvaga test så är jag alltid ärlig, ser jag så säger jag det, ser jag inget så säger jag det också.

Jag blir bara mer och mer säker på att det är något fel på testen och att det inte kommer komma ett synligt plus. Varför skulle det göra det liksom? Har ju verkligen inga grav-känningar. :(
  • SecretlyMe

Mm tror det är fel på mina med. Har sån sjuk mensvärk ikväll. Är pessimistisk nu så jag går och lägger mig innan jag totalt bryter ihop och kastar skit i trådarna här.

NILE90 skrev 2014-09-30 20:21:46 följande:

Undrar egentligen samma. Fast när jag kollar på andras supersvaga test så är jag alltid ärlig, ser jag så säger jag det, ser jag inget så säger jag det också.

Jag blir bara mer och mer säker på att det är något fel på testen och att det inte kommer komma ett synligt plus. Varför skulle det göra det liksom? Har ju verkligen inga grav-känningar. :(

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 20:32:19 följande:

Mm tror det är fel på mina med. Har sån sjuk mensvärk ikväll. Är pessimistisk nu så jag går och lägger mig innan jag totalt bryter ihop och kastar skit i trådarna här.

NILE90 skrev 2014-09-30 20:21:46 följande:

Jag hoppas verkligen att ni båda får fina plus!!! <3 kram på er!

• gabriellap

Jaha vem har tagit bort mig från bim listan ? Skrev häromdagen att jag skulle ta ett test på onsdag och dit har vi inte kommit än?

• Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-09-30 15:58:08 följande:

Så här ser det ut när det har torkat! phpZLsrGu65212.jpg

Har du tagit något mer? Ser positivt ut! Och tror inte strecket är färgrester bara de runt om.
  • josephiine

omg omg! Tog just ett test för "skojs skull", antingen är jag helt kokobeng och inbillar mig totalt att det var ett andra streck där, eller så var det ett svagt streck! :O Ska ta nytt test imorgon med morgonurin, eller ska jag vänta till i övermorgon? 

• Malinbarre
    Gummsan skrev 2014-09-30 21:35:03 följande:

Har du tagit något mer? Ser positivt ut! Och tror inte strecket är färgrester bara de runt om.

Jag har tagit ett till nu ikväll, negativt tyvärr. Men är bara på bim-5 idag :) nytt test imorgon bitti. Dock har jag typ gett upp, fast jag vet att det är för tidigt för att ge upp. Plussade på bim-1 första graviditeten och andra på bim-5.
Svar på tråden BIM September 2014