• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-09-30 22:26:29 följande:
    Jag har tagit ett till nu ikväll, negativt tyvärr. Men är bara på bim-5 idag :) nytt test imorgon bitti. Dock har jag typ gett upp, fast jag vet att det är för tidigt för att ge upp. Plussade på bim-1 första graviditeten och andra på bim-5.
    Det kan bara inte vara neg! Håller tummarna för imon
  • Malinbarre
    Gummsan skrev 2014-09-30 23:43:19 följande:

Det kan bara inte vara neg! Håller tummarna för imon

Jag hoppas verkligen inte det :( spännande att se vad det visar imorgon :)
  • Malinbarre

Mina symtom:

-Lite lite ömma och varma bröst

- molvärk enda sedan äl

-Ilningar i underlivet och ut mot ljumskarna

- nysningar (nyser flera gånger om dagen utan att bara sjuk, har haft så båda tidigare graviditeterna)

- gråter för ingenting

- trött som fan! Alltid svårt att sova annars men somnar som en stock nu på kvällarna

-varm och känner mig hängig

Ja ni, antingen är det biverkningar från crinone, graviditet eller PMS.. Spännande :D

• gabriellap

Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)

• Pyret 85
    gabriellap skrev 2014-10-01 00:34:37 följande:

Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)

Grattis till plusset!
    Synd du känner dig ignorerad men varför stanna om du tycker det är så otrevligt här? Ingen som tvingat dig.

Önskar dig lycka till!
  • Pyret 85

tempen steg 0,4 grader idag igen. ska den verkligen åka som en jojo så från dag till dag?

• NILE90

Från 36,76 igår till 36,88 idag. Ska ta ett test när sambon åkt till jobbet. :) hoppas strecket är synligare idag. :)

• VioloLaviose

Vilka fler har bim på sön-ons?

Känner ni något?

Jag får typ aldrig symptom förrän vecka 6-7 så knappt lönt att känna efter :/

Svar på tråden BIM September 2014