BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det kan bara inte vara neg! Håller tummarna för imon
Mina symtom:
-Lite lite ömma och varma bröst
- molvärk enda sedan äl
-Ilningar i underlivet och ut mot ljumskarna
- nysningar (nyser flera gånger om dagen utan att bara sjuk, har haft så båda tidigare graviditeterna)
- gråter för ingenting
- trött som fan! Alltid svårt att sova annars men somnar som en stock nu på kvällarna
-varm och känner mig hängig
Ja ni, antingen är det biverkningar från crinone, graviditet eller PMS.. Spännande :D
Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)
Åh jag testade nyss , kunde ej hålla mig och ett starkt plus kom nu upp:) så ingen behöver lägga till mig i listan igen som någon tog bort och sen känns det skönt att få byta till en förhoppningsvis trevligare tråd än denna där man inte ignorerar vissa (dagis nivå) .. Lycka till ni alla andra som är trevliga och vänliga och hoppas ni får plus snart :)
Grattis till er som plussat!
tempen steg 0,4 grader idag igen. ska den verkligen åka som en jojo så från dag till dag?
Från 36,76 igår till 36,88 idag. Ska ta ett test när sambon åkt till jobbet. :) hoppas strecket är synligare idag. :)
Vilka fler har bim på sön-ons?
Känner ni något?
Jag får typ aldrig symptom förrän vecka 6-7 så knappt lönt att känna efter :/
BIM+1 / ÄL+11 fortfarande håller sig mensen borta.