BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Laddade ner en gravidapp som enligt första dagen på sista mensen 7 sept säger att bf är 14 juni. Du då?
Grattis!!! :D jag kände det på mig ;) bf? :D
13 juni menar jag. Tankspridd idag.
Laddade ner en gravidapp som enligt första dagen på sista mensen 7 sept säger att bf är 14 juni. Du då?
Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)
Har fått den där "dagarna-innan-mens" känslan där det känns som att mensen sk komma när som helst. Så vi får väl köra på i oktober igen då och hoppas på bättre lycka nästa gång. :)
Stort grattis till alla plus! :D
Jag gissar att jag har ÄL nu runt helgen. Har ingen aning om BIM eftersom min senaste cykel blev 45 dagar. Hormonerna var tydligen fortfarande lite knasiga sedan jag slutade med piller. Om allt är till det normala nu så skulle jag gissa att BIM är runt den 20:e :)
Hoppas mina ÄL- och gravtester kommer på lådan imorgon så man får lite koll!
Plussade jag precis ?!
Herregud........ Bim-6 
? :o :s 
Plussade jag precis ?!
Herregud........ Bim-6