• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-10-03 22:44:16 följande:

Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.

Precis i denna situation är jag också.
  • Pyret 85

Idag har jag äntligen fått lite äggviteflytningar. Neg ÄL-test idag så jag hoppas på positivt om nån dag. Ont i magen har jag också idag, typ mensvärk.

• Gummsan

Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/

• NILE90
    Gummsan skrev 2014-10-05 07:44:17 följande:

Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/

I mina ögon är lördag EM positiv.
  • SecretlyMe

Säger samma, lördag em är positivt :)

• Pyret 85

Äl-test. Va tror ni? Dag 21 idag så verkar som cykeln blir längre än 36 dagar denna gången :-/ phpFVYFR748333.jpg

Håller med de övriga om att lördag em är positivt.
  • Pyret 85

Oj oj vilken molvärk jag har idag. Och kraftiga äggviteflytningar så om inte ÄL-testet är positivt när jag kommer hem så vet jag inte vad som händer med min kropp.

• Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-10-05 12:30:40 följande:

nähä, ÄL-testet var negativt... suck...

Men om du har älflytningar så är väl äl nu? Testen visar ju innan äl ska komma. Eller har du tagit test även innan älflytningarna kom?
  • Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-10-05 12:57:42 följande:
    Men om du har älflytningar så är väl äl nu? Testen visar ju innan äl ska komma. Eller har du tagit test även innan älflytningarna kom?
    Jag brukar ha ÄL på flytningarnas sista dag. Och de är inte så kraftiga än som jag trodde. Kändes som jag hade mens förut men det hade inte kommit något alls i trosorna och det brukar det alltså göra.
Svar på tråden BIM September 2014