• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90

Har köpt mig en burk apriforce nu, det får bära eller brista. Håller tummarna för att cykeln inte ska rubbas allt för mycket.

• Emmett
    NILE90 skrev 2014-10-03 10:36:12 följande:

Kom på att jag hinner fylla år innan min nästa BIM så jag bytta ålder på mig också :) 

:)
  • mrshellstrom
    NILE90 skrev 2014-10-03 15:25:14 följande:

Har köpt mig en burk apriforce nu, det får bära eller brista. Håller tummarna för att cykeln inte ska rubbas allt för mycket.

Jag har testat. :) superbra tycker jag. Lyckats bli gravid 3grr på det dessutom (dock är det bara denna sista som verkar gå vägen). :)

Har tagit från mens till konstaterad äl!
  • NILE90
    mrshellstrom skrev 2014-10-03 19:31:11 följande:

Jag har testat. :) superbra tycker jag. Lyckats bli gravid 3grr på det dessutom (dock är det bara denna sista som verkar gå vägen). :)

Har tagit från mens till konstaterad äl!

Vad bra!! :) jag vill bara få ett plus någon gång, känner på mig att vi lyckas nu nästa gång. :)
  • Milie
    SecretlyMe skrev 2014-10-03 10:26:51 följande:

MILIE - hur går det?

Jag vet inte riktigt. Att jag nu börjar känna mig uppblåst och öm räknar jag inte som möjliga graviditetssymtom eftersom jag är på BIM-3. Det enda den här månaden är då miniblödningen som jag hoppas var nidblödning.

Hur känns det för dig nu?
  • SecretlyMe

Fortsätter hålla tummarna för dig.

Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.

Hoppas du får en bra helg. Kram

Milie skrev 2014-10-03 22:15:34 följande:

Jag vet inte riktigt. Att jag nu börjar känna mig uppblåst och öm räknar jag inte som möjliga graviditetssymtom eftersom jag är på BIM-3. Det enda den här månaden är då miniblödningen som jag hoppas var nidblödning.

Hur känns det för dig nu?

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-03 22:44:16 följande:

Fortsätter hålla tummarna för dig.

Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.

Hoppas du får en bra helg. Kram

Man får ha dåliga perioder, oavsett vad det beror på. Det blir bättre! :)

Kram
  • SecretlyMe

Absolut. Jag får dock det här i skov och i långa perioder. Hoppas det håller sig kortvarigt denna gång.

Kram :)

NILE90 skrev 2014-10-04 08:43:44 följande:

Man får ha dåliga perioder, oavsett vad det beror på. Det blir bättre! :)

Kram

• Malinbarre

Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..

Svar på tråden BIM September 2014