BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har köpt mig en burk apriforce nu, det får bära eller brista. Håller tummarna för att cykeln inte ska rubbas allt för mycket.
Kom på att jag hinner fylla år innan min nästa BIM så jag bytta ålder på mig också :)
Har köpt mig en burk apriforce nu, det får bära eller brista. Håller tummarna för att cykeln inte ska rubbas allt för mycket.
fortfarande inte ett tecken på att ÄL är på gång.
Jag har testat. :) superbra tycker jag. Lyckats bli gravid 3grr på det dessutom (dock är det bara denna sista som verkar gå vägen). :)
Har tagit från mens till konstaterad äl!
MILIE - hur går det?
Fortsätter hålla tummarna för dig.
Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.
Hoppas du får en bra helg. Kram
Jag vet inte riktigt. Att jag nu börjar känna mig uppblåst och öm räknar jag inte som möjliga graviditetssymtom eftersom jag är på BIM-3. Det enda den här månaden är då miniblödningen som jag hoppas var nidblödning.
Hur känns det för dig nu?
Fortsätter hålla tummarna för dig.
Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.
Hoppas du får en bra helg. Kram
Absolut. Jag får dock det här i skov och i långa perioder. Hoppas det håller sig kortvarigt denna gång.
Kram :)
Man får ha dåliga perioder, oavsett vad det beror på. Det blir bättre! :)
Kram
Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..