BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ältest nu... 
Ältest nu...
Inte riktigt positivt, men om några timmar så. :)
Jag var på fest igår och pratade med en bekant som ska ha barn i januari. Hon var väldigt öppen och berättade att det tagit 15 försök för dem innan det tog sig. Det kändes skönt att höra. När jag blir gravid så ska jag också berätta att det inte gick på en gång. Många har ju den föreställningen, att det funkar på ett par gånger bara man är ung, frisk och hyfsat normalviktig.
Jag var på fest igår och pratade med en bekant som ska ha barn i januari. Hon var väldigt öppen och berättade att det tagit 15 försök för dem innan det tog sig. Det kändes skönt att höra. När jag blir gravid så ska jag också berätta att det inte gick på en gång. Många har ju den föreställningen, att det funkar på ett par gånger bara man är ung, frisk och hyfsat normalviktig.
Woho, härligt! :)
Ältest vid 17 tiden. Ägget har nog släppt nu då antar jag och att de va den grymma smärtan jag kände innan
Jag köpte hem ältester denna omgång ändå. Jag känner mig inte helt trygg utan än. Vill gärna slippa vara ledig från jobbet och hoppas på att pricka äl. Men tänker inte testa dag 12 denna gång :p får bli dag 14 istället :) Så den 16e börjas det igen..