• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 09:45:59 följande:

Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')

Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.

Gud vad underbart det vore om du också plussade nu! :D 

Vad skönt att du och sambon börjar lösa allt <3 
  • Ellonbellon
    NILE90 skrev 2014-10-30 10:02:02 följande:
    Jag väntar nog med det digitala till söndag, är kanske lite rädd att det ska stå "Inte Gravid" på det. Haha.

Ska försöka ta mig ut från jobbet i morgon och ringa barnmorskan och boka tid för hälsosamtalet. Så dumma telefontider, mellan 10-12. 
    Aha, jag är också nervös, haha. Men ska nog köpa två stycken och ta ett imorgon och ett senare :P

Jag tror jag väntar och bokar om en vecka, vill "komma förbi" den första veckan :)
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 10:25:24 följande:
    Aha, jag är också nervös, haha. Men ska nog köpa två stycken och ta ett imorgon och ett senare :P

Jag tror jag väntar och bokar om en vecka, vill "komma förbi" den första veckan :)
    Jag är så himla blödig och känslig, så fort jag ens tänker tanken på att jag ska bli mamma, eller mamma ska bli mormor, eller något sånt så börjar jag gråta. Haha. 

Vi ska eventuellt berätta för min sambos föräldrar nästa helg när de kommer till oss. Brukar bli så att dom vill dricka vin till maten och jag kan inte tacka nej en gång till utan att dom drar slutsatsen. Så vi berättar nog. Bara tanken på att berätta om det får mig att börja gråta. Tungan ute
  • Ellonbellon
    NILE90 skrev 2014-10-30 10:34:37 följande:
    Jag är så himla blödig och känslig, så fort jag ens tänker tanken på att jag ska bli mamma, eller mamma ska bli mormor, eller något sånt så börjar jag gråta. Haha. 

Vi ska eventuellt berätta för min sambos föräldrar nästa helg när de kommer till oss. Brukar bli så att dom vill dricka vin till maten och jag kan inte tacka nej en gång till utan att dom drar slutsatsen. Så vi berättar nog. Bara tanken på att berätta om det får mig att börja gråta. Tungan ute
    Hehe, ja, blödig är jag också, speciellt nu när man fått + :)

Jag berättar nog för närmaste familj om några veckor när jag träffar dem, min sambo kommer nog prata med sin far ganska snart. Men hans mamma får inte veta ännu för då vet alla :)
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 10:43:53 följande:
    Hehe, ja, blödig är jag också, speciellt nu när man fått + :)

Jag berättar nog för närmaste familj om några veckor när jag träffar dem, min sambo kommer nog prata med sin far ganska snart. Men hans mamma får inte veta ännu för då vet alla :)
    Det är jag lite orolig för med min sambos mamma också. Hon har en tendens till att "råka" försäga sig. Men får väl hota med att hon inte får träffa sitt barnbarn om hon säger något till någon Flört

Jag har min familj 140 mil bort, så de flesta får väl reda på det när vi hälsar på till jul, men mamma får veta i slutet av november när hon kommer till oss Glad
  • Ellonbellon
    NILE90 skrev 2014-10-30 10:47:20 följande:
    Det är jag lite orolig för med min sambos mamma också. Hon har en tendens till att "råka" försäga sig. Men får väl hota med att hon inte får träffa sitt barnbarn om hon säger något till någon Flört

Jag har min familj 140 mil bort, så de flesta får väl reda på det när vi hälsar på till jul, men mamma får veta i slutet av november när hon kommer till oss Glad
    Som tur är så vet mannen att hans mamma snackar så det får bli en julklapp till henne ;)

Kul att berätta för mamma, du får berätta sen hur det gick :)
  • SecretlyMe
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 09:57:55 följande:

Testa imorgon om du känner för det :) Tempen har ju verkligen inte gått ned märkvärt! Mina flytningar är mycket därinne, men inget kommer direkt ut. Men det känns blött och mina är mer genomskinliga och konsistensen ungefär som billig handkräm (dvs för lös för att vara bra till händerna :D).Tack!! :)

Jag får flytningarna utanför ibland, det pendlar mycket. Hade dippen på 36.7 ju och det brukar som sagt betyda mens men den har varit högre sen dess. Vill inte slösa pengar ^^
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-30 10:03:01 följande:

Gud vad underbart det vore om du också plussade nu! :D 

Vad skönt att du och sambon börjar lösa allt <3 

Haha man kan ju önska ^^
Svar på tråden BIM September 2014