• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Dakine
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 05:57:48 följande:

Herregud....???? 17e gången gillt????

Vilken lycka! Stort grattis. Själv är jag på försök nr 14, så detta ger mig absolut hopp! :D 
  • Malinbarre

Grattis :)
  • Ellonbellon
    Dakine skrev 2014-10-30 09:06:19 följande:
    Vilken lycka! Stort grattis. Själv är jag på försök nr 14, så detta ger mig absolut hopp! :D 
    Ja, man tror verkligen att det är kört och så händer det... Håller tummarna för dig! Bra att du får hopp Hjärta

Tack ni andra också :) Ska köpa clerablue veckoindikator idag och ta imorgon, blir lite mer definitivt tänker jag...
  • Dakine
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 09:33:08 följande:
    Ja, man tror verkligen att det är kört och så händer det... Håller tummarna för dig! Bra att du får hopp Hjärta

Tack ni andra också :) Ska köpa clerablue veckoindikator idag och ta imorgon, blir lite mer definitivt tänker jag...
    Ja, verkligen ... Har PCOS, så får väl se när jag får hjälp med medicinering! 
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 08:55:29 följande:

Det var tröttheten denna månad som gjorde mig mest hoppfull, utöver illamåendet och mensvärken. Har egentligen haft många tecken nu när jag tänker efter... men ska man vara så här trött redan?? Kommer ju inte kunna vara vaken om några veckor.

Jag slutar också tempa nu! Är så klart väldigt rädd för missfall nu, men det får i så fall komma utan temperaturförvarning...
    Jaa jag läste någonstans att tröttheten kan komma runt v8, och jag är inte ens nästan där än, hur kommer det inte vara då?! 

Jag känner ingen oro för missfall, händer det så händer det. Huvudsaken för mig är att jag vet att jag kan bli gravid på naturlig väg. 

Ska köpa Clearblue gravtest idag som jag tänkte testa med på söndag :) 
  • Ellonbellon
    Dakine skrev 2014-10-30 09:37:30 följande:
    Ja, verkligen ... Har PCOS, så får väl se när jag får hjälp med medicinering! 
    Då kanske det kommer fort om du får lite hjälp :)
    NILE90 skrev 2014-10-30 09:40:39 följande:
    Jaa jag läste någonstans att tröttheten kan komma runt v8, och jag är inte ens nästan där än, hur kommer det inte vara då?! 

Jag känner ingen oro för missfall, händer det så händer det. Huvudsaken för mig är att jag vet att jag kan bli gravid på naturlig väg. 

Eller hur, sovit så mycket så förstår inte hur jag ska komma upp ur sängen om några veckor :P

Jag är väldigt orolig för missfall, men det kanske är för att det tog så lång tid att bli gravid, men som du säger så är jag också glad att vi KAN bli gravida på naturlig väg, det kändes verkligen mer och mer avlägset...

Varför vill du vänta till söndag?

• SecretlyMe

Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')

Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.

• Lizzie09

Grattis! :)
  • Ellonbellon
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 09:45:59 följande:

Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')

Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.

Testa imorgon om du känner för det :) Tempen har ju verkligen inte gått ned märkvärt! Mina flytningar är mycket därinne, men inget kommer direkt ut. Men det känns blött och mina är mer genomskinliga och konsistensen ungefär som billig handkräm (dvs för lös för att vara bra till händerna :D).
    Lizzie09 skrev 2014-10-30 09:47:33 följande:
    Grattis! :)
    Tack!! :)

• NILE90
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 09:43:28 följande:
    Då kanske det kommer fort om du får lite hjälp :)
    NILE90 skrev 2014-10-30 09:40:39 följande:

Eller hur, sovit så mycket så förstår inte hur jag ska komma upp ur sängen om några veckor :P

Jag är väldigt orolig för missfall, men det kanske är för att det tog så lång tid att bli gravid, men som du säger så är jag också glad att vi KAN bli gravida på naturlig väg, det kändes verkligen mer och mer avlägset...

Varför vill du vänta till söndag?

Jag väntar nog med det digitala till söndag, är kanske lite rädd att det ska stå "Inte Gravid" på det. Haha.

Ska försöka ta mig ut från jobbet i morgon och ringa barnmorskan och boka tid för hälsosamtalet. Så dumma telefontider, mellan 10-12. 
Svar på tråden BIM September 2014