BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Herregud....???? 17e gången gillt????

Det var tröttheten denna månad som gjorde mig mest hoppfull, utöver illamåendet och mensvärken. Har egentligen haft många tecken nu när jag tänker efter... men ska man vara så här trött redan?? Kommer ju inte kunna vara vaken om några veckor.
Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')
Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.

Så glad för er skull Ellonbellon och Nile :')
Jag vågar inte hoppas riktigt, men tempen håller sig på 36.9 ännu och pilar ibland upp till 37.0 (jag har ju inte en temp som ger dubbel siffra på slutet så vet inte hur mycket det skiljer) och mycket flytningar, både vita och genomskinliga. Kommer mensen är det okej, för era försök och er lycka gör mig hoppfull. Och jag och sambon har börjat lösa allt som var så jag känner mig harmonisk. Vill verkligen testa men vågar inte då bim är imorgon, hihi.