BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja just ja! Jag glömde nämna, speciellt till dig SecretlyMe, att vi använde CB Fertilitetsglidmedel denna gång (och förra månaden). Eftersom jag är (var) väldigt torr där nere så hade det verkligen funktion. :)
Ja jag analyserar definitivt mer nu än då, men nu planerar vi ju vilket vi inte gjorde då jag håller tummarna för dig!!
Min temp gick högt och lågt sista veckan, men aldrig under före ÄL...
Nu har jag inte tempat idag så vet inte hur den skulle ha varit, men ja, den var jojo minst sagt!
God morgon! :) Är på äl+2, vi har fått till det bra denna äl och det känns jätte bra! Sex på dag 17,18,19,21,22 och äl på dag 22. Började med crinone igår och har kört med clearblues glidmedel varje gång vi har haft sex :) håller tummarna för alla!
Ja just ja! Jag glömde nämna, speciellt till dig SecretlyMe, att vi använde CB Fertilitetsglidmedel denna gång (och förra månaden). Eftersom jag är (var) väldigt torr där nere så hade det verkligen funktion. :)
Ingen mens än, hade väldigt mycket mensvärk imorse. Vi får se vad som händer imorgon men är rätt säker på mens då gårdagens test ju var så blankt det kunde bli. T.o.m så blankt att teststrecket var vitt :s Hatar PREG.
Ingen mens än, hade väldigt mycket mensvärk imorse. Vi får se vad som händer imorgon men är rätt säker på mens då gårdagens test ju var så blankt det kunde bli. T.o.m så blankt att teststrecket var vitt :s Hatar PREG.
Om det är Preg du använder så skulle jag testat med något annat test för Preg har inte varit tillförlitliga vad jag har hört.