• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Ellonbellon
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 12:28:54 följande:

Hur är er tapp då?

Min varierar väldigt beroende på tid på dagen, men ofta är den extremt långt bak och bakåtvänd, jag har alltid nått den bra förr. Men jag har bakåtvänd livmoder så det kan ju vara därför den ligger så långt bak.

Håller tummarna att du +:ar ändå denna månad :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 12:28:54 följande:

Hur är er tapp då?

Min varierar väldigt mycket beroende på när jag känner på den. Nu har jag ju inte gjort det efter att jag plussat. Men innan så var den ganska högt upp, medelhård och bakåtvänd på kvällen. 
  • Charlie40
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 05:57:48 följande:

Herregud....???? 17e gången gillt????

Grattis !!!!!!!
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 15:00:31 följande:

Tack för era svar :)

Vad säger din magkänsla? Gravid eller inte gravid? Ska du testa eller vänta och se om mensen kommer?
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-30 15:07:59 följande:

Vad säger din magkänsla? Gravid eller inte gravid? Ska du testa eller vänta och se om mensen kommer?

Min magkänsla säger ingenting utan jag tror inte jag är gravid och inte kommer bli det på flera månader till. Om det är magkänsla eller uppgivenhet vet jag inte. Känns meningslöst att testa om jag ändå tror att mensen kommer lixom. Svårt att förklara hur jag menar ^^
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-10-30 15:23:06 följande:
    Min magkänsla säger ingenting utan jag tror inte jag är gravid och inte kommer bli det på flera månader till. Om det är magkänsla eller uppgivenhet vet jag inte. Känns meningslöst att testa om jag ändå tror att mensen kommer lixom. Svårt att förklara hur jag menar ^^
    Jag förstår precis vad du menar. Samma oro och uppgivenhet kände jag förra månaden. Förstår att det säkert känns svårare för dig som inte bor på heltid tillsammans med din sambo och att stressen kring ÄL ökar då. Men fortsätt bara köra på, det kommer en dag då du också får ett fint plus! <3 Tills dess finns jag här, jag kan inte lämna kvar dig här nu när vi följt varandra så länge. 
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-30 15:33:50 följande:

Jag förstår precis vad du menar. Samma oro och uppgivenhet kände jag förra månaden. Förstår att det säkert känns svårare för dig som inte bor på heltid tillsammans med din sambo och att stressen kring ÄL ökar då. Men fortsätt bara köra på, det kommer en dag då du också får ett fint plus! <3 Tills dess finns jag här, jag kan inte lämna kvar dig här nu när vi följt varandra så länge. 

Vad du är gullig <3
  • SecretlyMe

Tog test ändå. Behöver inte ens säga vad det blev.

Svar på tråden BIM September 2014