BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Måste bara säga att det verkligen är skillnad mellan billiga-tester och CBs gravtester. Med CB fick jag plus bara några sekunder efter att jag doppat, men med billiga-testet tar det 1-2 minuter innan teststrecket dyker upp.
Hade ju garanterat fått plus på CB bra många dagar innan jag testade första gången.
Teststräcket bör väl inte va vitt? De är ju rosarött :) isf funkade inte testet som de borde? Eller? :)
Teststräcket bör väl inte va vitt? De är ju rosarött :) isf funkade inte testet som de borde? Eller? :)
Måste bara säga att det verkligen är skillnad mellan billiga-tester och CBs gravtester. Med CB fick jag plus bara några sekunder efter att jag doppat, men med billiga-testet tar det 1-2 minuter innan teststrecket dyker upp.
Hade ju garanterat fått plus på CB bra många dagar innan jag testade första gången.
Om det är Preg du använder så skulle jag testat med något annat test för Preg har inte varit tillförlitliga vad jag har hört.
Teststrecket färgas bara vid en graviditet ^^
Men haha ja såklart. Och ändå fundera jag en gång extra innan ja skicka haha...
Ingen mens än, hade väldigt mycket mensvärk imorse. Vi får se vad som händer imorgon men är rätt säker på mens då gårdagens test ju var så blankt det kunde bli. T.o.m så blankt att teststrecket var vitt :s Hatar PREG.
Åh, sitter i samma sits. BIM+5 idag men har haft mensvärk sen förra onsdagen. Börjar bli knäpp. Men om teststräcket är vitt så funkar väl inte testet, eller? Hur långt över BIM har du gått? :)
Secretly me, imorn har vi båda BIM. Lycka till!