• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87

Jaha... Då fick jag rosafärgade flytningar på toapappret så då kommer väl mensen imorn ändå ????

• eagle87

Nu har jag äntligen haft ägglossning. Så bim den 14/11. Sista försöket innan pergotime. Fan va jag hoppas. Min man fyller år 9/11 har drömt hela året att kunna ge han detta i födelsedagspresent. Så 27 år 7 försöket första barnet.

• Malinbarre
    eagle87 skrev 2014-11-01 11:28:14 följande:

Nu har jag äntligen haft ägglossning. Så bim den 14/11. Sista försöket innan pergotime. Fan va jag hoppas. Min man fyller år 9/11 har drömt hela året att kunna ge han detta i födelsedagspresent. Så 27 år 7 försöket första barnet.

Håller tummarna!!! Det är er tur nu!
  • SecretlyMe

SRMMAMMA87, hur går det..? Kom mensen? :(

• SecretlyMe

Ingen mens än, dock dippade mensen 0,3 grader nu. Den kommer nog under dagen.

Hur går det för er andra?

• Bebben84

Hej alla! Lovade att hoppa in här och säga hej när jag nått 12 veckor. Och där är jag nu :). Ser att många har plussat, STORT grattis till er!! Och ni som inte plussat ännu, ni är grymma som kämpar på och jag hoppas innerligt att ni alla också får ett fint plus snart :).

Kram på er :)

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-11-01 14:40:04 följande:

Hej alla! Lovade att hoppa in här och säga hej när jag nått 12 veckor. Och där är jag nu :). Ser att många har plussat, STORT grattis till er!! Och ni som inte plussat ännu, ni är grymma som kämpar på och jag hoppas innerligt att ni alla också får ett fint plus snart :).

Hej Bebben! Du har varit saknad! Hur mår du nu? kram
  • NILE90
    Bebben84 skrev 2014-11-01 14:40:04 följande:

Åh, har det redan gått 12 veckor? Gud så skönt. Och så himla kul att ha dig tillbaka! :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 14:41:54 följande:
    Hej Bebben! Du har varit saknad! Hur mår du nu? kram
    Åh gulle :)

Jag mår ok nu. Hade hemsk illamående men det har lagt sig men har jordens foglossning :/. Använder redan både stödbälte och kryckor. Går även till sjukgymnast en gång i veckan. Men men, bebben i magen mår ju bra och det är det viktigare :).

Hur mår du? Hur har det gått för dig?
Svar på tråden BIM September 2014