BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja jag tycker att det skulle vara samma regler i hela landet.
För oss måste man vara 35 för att få KUB-testet bekostat. Jag önskar inte att det vore samma i hela landet för det hade nog inneburit åldersgräns i hela landet. Det är ju bra att det i alla fall sakta men säkert sänks åldrar och på vissa ställen släpps helt. Man kan ju tycka att man (något krasst) tjänar på att riskgraviditeter avbryts som de kan göra om man får veta att något är fel.
Jag är bara 27 år så jag kommer bekosta KUB-testet själv. Jag tror NUPP-delen är 10:e december. Känns som tre hundra år bort ungefär, heh.
Jag har försökt hänga med lite nu och då i tråden! Grattis till er som plussat och ni andra fortsätt hålla hoppet uppe, ni kommer få ett plus ??
Jag går snart in i vecka 14 redan och har svårt att dölja magen just nu, den är i mina ögon lika stor som jag var med sonen i vecka 20. Mår bra bortsätt från nästintill ständig huvudvärk och täppt i näsan..
Vårt bf är än så länge 10 maj men får se när vi gör ul om det blir justerat. Vilket jag tror
Oj varför blev det frågetecken skulle ju vara en :)
Jag ska göra det för att jag dels blev erbjuden men min bm tycker att jag ska göra det för att slippa gå runt orolig.