• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Gummsan

Hänger också i bakgrunden. 9+2. Sjukskriven med. Mycket som sker hemma och på jobbet så är helt slut. Känner mig inget gravid längre och massa ont i magen. Men gyn tar ej imot så bara att vänta till 17/12 på kub.

• carolinheiner
    Gummsan skrev 2014-11-25 22:53:20 följande:

Hänger också i bakgrunden. 9+2. Sjukskriven med. Mycket som sker hemma och på jobbet så är helt slut. Känner mig inget gravid längre och massa ont i magen. Men gyn tar ej imot så bara att vänta till 17/12 på kub.

Varför får du inte komma in?
  • Milie

Jag är kvar men vill absolut inte bidra till att det ska bli en massa graviditetssnack i den här tråden. Jag utgår från hur jag själv kände innan jag plussade.

Sen är jag en sån bummer så jag vill inte verka otacksam. Jag mår som en röv och sitter mest och bölar lite överallt. På köksgolvet mitt i natten o.s.v. Illamåendet och medföljande isolering har inte varit snällt mot psyket.

Positivt: Är inte det minsta orolig över graviditeten. Jag är övertygad om att allt kommer gå fint.

Annars så.. Går in i vecka 12 idag (onsdag) och ska ta blodprovet till KUB på fredag.

Jag följer er med spänning!

• eagle87
    Milie skrev 2014-11-26 00:22:44 följande:

Jag är kvar men vill absolut inte bidra till att det ska bli en massa graviditetssnack i den här tråden. Jag utgår från hur jag själv kände innan jag plussade.

Sen är jag en sån bummer så jag vill inte verka otacksam. Jag mår som en röv och sitter mest och bölar lite överallt. På köksgolvet mitt i natten o.s.v. Illamåendet och medföljande isolering har inte varit snällt mot psyket.

Positivt: Är inte det minsta orolig över graviditeten. Jag är övertygad om att allt kommer gå fint.

Annars så.. Går in i vecka 12 idag (onsdag) och ska ta blodprovet till KUB på fredag.

Jag följer er med spänning!

Oj va fort de gått, redan vecka 12:) jobbigt att du inte mår så bra hoppAs de blir bättre nu efter första trimester.

Va menar du med isolering?
  • Milie
    eagle87 skrev 2014-11-26 00:36:55 följande:

Oj va fort de gått, redan vecka 12:) jobbigt att du inte mår så bra hoppAs de blir bättre nu efter första trimester.

Va menar du med isolering?

Ja, jag hoppas också illamåendet är på sluttampen. Med isolering menar jag att jag mår så illa att jag bara ligger hemma och inte kan träffa någon. Ibörjan ville jag ju inte råka avslöja mig så jag undvek även Facebook och telefonsamtal. Men nu går det något smidigare när jag berättat för familjen och mina två närmsta vänner.

Hur mår du?
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 22:10:29 följande:

Det behöver du inte vara orolig för. Och även efter jag plussar så stannar jag kvar i denna tråden. Kan ju inte lämna detta härliga gäng.

Hur mår ni som redan plussat? Er hör man inget ifrån.

Jag skriver ju här lite då och då, men vill inte göra er ledsna med allt gravidprat. Men jag mår sådär, trött och illamående. Går in i vecka 9 i morgon. Idag ska vi berätta för mamma vad som är på gång :)
  • Pyret 85

Åh jag blir så sur.. 
    En bekant till mig fick igårkväll sitt 4:e barn. Det hade väl varit sin sak, bara det att hon kan inte ta hand om de tre barnen hon redan har... Varför har vissa så extremt lätt för att få barn? meh...

• EmmaK1
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 22:10:29 följande:

Det behöver du inte vara orolig för. Och även efter jag plussar så stannar jag kvar i denna tråden. Kan ju inte lämna detta härliga gäng.

Hur mår ni som redan plussat? Er hör man inget ifrån.

Hej!

Är inne och läser vad ni skriver varje dag då försöker hänga med lite iaf:)

Jag mår äntligen bra då illamåendet har släppt och jag kan börja äta igen men han fortfarande inte gått upp nått i vikt men det kommer väll som ett brev på posten:)

Är idag i v 15+2 och längtar så till den 22 dec då det är RUL:)

Kämpa på alla och lycka till med era plus!!
  • Gummsan
    carolinheiner skrev 2014-11-25 22:54:43 följande:
    Varför får du inte komma in?
    Dom e sånna tyvärr. Man ska bara skuta oroa sig och blir det missfall så blir det. Typ så är deras motto.
Svar på tråden BIM September 2014