• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    Lizzie09 skrev 2014-11-25 13:57:03 följande:
    Ja det var rätt dåligt, man vill ju gärna veta vad som har hänt och inte vänta fyra låånga veckor till för att få reda på om det är något kvar eller inte. Men kommer köpa hem fler tester så får vi se om de visar starkare eller svagare med tiden.. Men fy vad dåligt, undra hur jäkla dåligt man ska behöva må för att de ska be en komma in :/
    Jag har hört att det är jätteviktigt att man får komma in och ta blodprover som visar om hcg stiger eller sjunker, just för att det kan vara ett utomkveds. Så jag tycker du ska stå på dig och be om några blodprov i alla fall. 
  • Lizzie09
    NILE90 skrev 2014-11-25 14:02:40 följande:
    Jag har hört att det är jätteviktigt att man får komma in och ta blodprover som visar om hcg stiger eller sjunker, just för att det kan vara ett utomkveds. Så jag tycker du ska stå på dig och be om några blodprov i alla fall. 
    Kan tänka mig att dom inte vill kolla upp mig eftersom jag inte har haft ont :/ Jag avvaktar ett tag tänkte jag och tar sedan ett nytt test, så hör jag av mig till dom igen om det blivit starkare
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-11-25 13:57:34 följande:
    Ser ut som det :D Lycka till!
    Tack. Ska ta ett till senare ikväll. plus att jag ska ta ett från CB, tycker det är svårt att tolka stickorna emellanåt. Dock har jag inga märkvärdiga flytningar så jag tror inte på ÄL idag egentligen men bäst att kolla. Läste i en annan tråd att hennes flytningar försvunnit efter sitt senaste mf så man vet ju aldrig.
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 14:50:10 följande:
    Tack. Ska ta ett till senare ikväll. plus att jag ska ta ett från CB, tycker det är svårt att tolka stickorna emellanåt. Dock har jag inga märkvärdiga flytningar så jag tror inte på ÄL idag egentligen men bäst att kolla. Läste i en annan tråd att hennes flytningar försvunnit efter sitt senaste mf så man vet ju aldrig.
    Håller tummarna! Mina äl-flytningar försvinner också ibland, nu vid senaste ägglossningen hade jag inga äl-flytningar alls, men det tog sig ändå :) Vi använde iofs fertilitetsglidmedel också för att ge simmarna en extra skjuts på vägen ;)
  • Pyret 85

Tempen dippade iofs imorse till 36.1. Lägsta tempen hittills denna perioden.

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 14:50:10 följande:

Jag har aldrig haft ÄL-flytningar. Men det tog sig ju ändå, vi använde fertilitetsglidmedel då det tog sig. :)
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-11-25 15:45:14 följande:
    Jag har aldrig haft ÄL-flytningar. Men det tog sig ju ändå, vi använde fertilitetsglidmedel då det tog sig. :)
    Men jag har ALLTID jätte kraftiga flytningar vid ÄL så därför jag inte tror på ÄL idag.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-25 18:20:16 följande:

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!

Grattis
  • Pyret 85

Nej som jag trodde så har jag ingen ÄL ännu. CB visade negativt. En provsticka kvar från CB och en från gravidkollen. får nog beställa hem lite fler.

Svar på tråden BIM September 2014