• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Åh jag tycker det är så jobbigt när mf strular till cyklen så att jag inte har någon som helst koll... grrr....

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-11-25 18:20:16 följande:

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!

Story Grattis! Va kul!
  • SRMmamma87
    Nostalgity skrev 2014-11-25 18:55:10 följande:

Har dålig koll på vilka som är kvar här? Verkar vara endast 5 st typ?

Ja, vi är nog ett litet antal som hänger kvar i september gruppen. Men mysigt tycker jag <3
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 20:54:24 följande:

Åh jag tycker det är så jobbigt när mf strular till cyklen så att jag inte har någon som helst koll... grrr....

Jag känner med dig. Jag önskar du aldrig fått mf, men nu hoppas jag innerligt att ni lyckas nästa gång <3
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-11-25 20:58:08 följande:

Story Grattis! Va kul!

Tack så mycket! :)
  • SecretlyMe

Skulle ju inte tempa, men gjorde det igår och idag. 36.9 låg det på så äl har ju varit.

Blir svårt med försök vid flytten och så nu, när den sker. Vi får veta imorgon :) Annars får man hoppas på försök 2015 ^^

• tillklaras

Jag är kvar<3 usch,nu blev jag orolig att det bara kommer att vara jag kvar här sen:/

Bim 1:a december, jag tänkte smygtesta i morgon...

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-25 21:04:56 följande:
    Jag känner med dig. Jag önskar du aldrig fått mf, men nu hoppas jag innerligt att ni lyckas nästa gång <3
    Tack söta du <3
  • Pyret 85
    tillklaras skrev 2014-11-25 21:17:38 följande:

Jag är kvar<3 usch,nu blev jag orolig att det bara kommer att vara jag kvar här sen:/

Bim 1:a december, jag tänkte smygtesta i morgon...

Det behöver du inte vara orolig för. Och även efter jag plussar så stannar jag kvar i denna tråden. Kan ju inte lämna detta härliga gäng.

Hur mår ni som redan plussat? Er hör man inget ifrån.
  • carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 22:10:29 följande:
    Det behöver du inte vara orolig för. Och även efter jag plussar så stannar jag kvar i denna tråden. Kan ju inte lämna detta härliga gäng.

Hur mår ni som redan plussat? Er hör man inget ifrån.
    Här är jag! ;) hänger i bakgrunden å följer er:) sjukskriven för depression.. Å har fått tråkiga sammandragningar.. Hoppas på att få en tid för undersökning i veckan.. Är nu i v 14(13+2).. Hoppas innerligt att inte livmoderhalsen blir påverkad av detta :/ ska även lämna in nya urinprover i mon för att kolla om ja har uvi:(
Svar på tråden BIM September 2014