• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 18:07:04 följande:
    Okej :) jag testade negativt imorse.
    Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)
  • SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-28 18:17:46 följande:

Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)

Absolut, är bara 8 dagar efter ägglossning :)
  • CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 18:22:43 följande:
    Absolut, är bara 8 dagar efter ägglossning :)
    Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12

Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)
  • eagle87

Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?

• SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-28 20:21:15 följande:

Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12

Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)

Ja, det är ju ganska vanligt har jag oxå hört :) Jag var bara väldigt otålig iochmed huvudvärken, flytningarna och mensvärken haha.. ;) Jag väntar spänt, kanske till bim, vi får se :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-11-28 21:03:46 följande:

Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?

Jag tycker det verkar vara en bra tempkurva. Skulle jag få gissa verkar den 11e vara en bra tidpunkt för implantationsdipp. Isåfall kanske hcg kan vara mätbart först imorgon på morgonurin :)
  • Lizzie09

Håller tummarna stenhårt för er tjejer! :) Har inte varit så aktiv i tråden de senaste dagarna, men jag tror ni förstår varför.

Jag och sambon har bestämt oss för att göra ett försök till, och tar det sig inte då så kommer vi pausa verkstaden tills april. Det beror nog mest på att vi inte vill ha en bebis sent på året (sambon är själv född sent på året och har inte tyckt att det varit så kul att fylla år så sent), men även på grund av att det skulle bli en lite knepig situation för mig med skola/jobb om det skulle bli en bebis sent på året. Så nu håller vi tummarna stenhårt att det tar sig vid nästa försök och att det Stannar Kvar! Vet inte när jag har ÄL nästa gång, men äl-tester är påväg till brevlådan så vi kommer ha lite koll när den sker :)

• Pyret 85

Har varit ute på promenad och när jag kom hem så hade det kommit en blodfläck i trosan, kom även när jag torkade mig. Vad kan detta vara???

• CarolineElf
    SecretlyMe skrev 2014-11-28 23:32:55 följande:
    Ja, det är ju ganska vanligt har jag oxå hört :) Jag var bara väldigt otålig iochmed huvudvärken, flytningarna och mensvärken haha.. ;) Jag väntar spänt, kanske till bim, vi får se :)
    Ja du är inte ensam och att testa för tidigt;) jag gör samma sak. Men ville bara fylla på hoppet lite om att många inte plussar förens äl+11 :)
  • eagle87

Tempen nere imorse. Så mens idag eller imorn. Sån sjuk ångest. Vet inte om ja vill försöka mer. Orkar inte bli såhär ledsen hela tiden. Så säger vissa som tex min syster: sluta försök så händer de.. Hon fick bebis i april. Man ba jo tjena. Har haft oskyddat 13 mån, detta blir 6 mensen detta år, får inte hjälp för ja e "överviktig". Ärligt vill bara dö.

Svar på tråden BIM September 2014