BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)
Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid? 
Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12
Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)
Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?
Håller tummarna stenhårt för er tjejer! :) Har inte varit så aktiv i tråden de senaste dagarna, men jag tror ni förstår varför.
Jag och sambon har bestämt oss för att göra ett försök till, och tar det sig inte då så kommer vi pausa verkstaden tills april. Det beror nog mest på att vi inte vill ha en bebis sent på året (sambon är själv född sent på året och har inte tyckt att det varit så kul att fylla år så sent), men även på grund av att det skulle bli en lite knepig situation för mig med skola/jobb om det skulle bli en bebis sent på året. Så nu håller vi tummarna stenhårt att det tar sig vid nästa försök och att det Stannar Kvar! Vet inte när jag har ÄL nästa gång, men äl-tester är påväg till brevlådan så vi kommer ha lite koll när den sker :)
Har varit ute på promenad och när jag kom hem så hade det kommit en blodfläck i trosan, kom även när jag torkade mig. Vad kan detta vara???
Tempen nere imorse. Så mens idag eller imorn. Sån sjuk ångest. Vet inte om ja vill försöka mer. Orkar inte bli såhär ledsen hela tiden. Så säger vissa som tex min syster: sluta försök så händer de.. Hon fick bebis i april. Man ba jo tjena. Har haft oskyddat 13 mån, detta blir 6 mensen detta år, får inte hjälp för ja e "överviktig". Ärligt vill bara dö.