BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Åh. Ville tjuvtesta imorgon, men alla apotek har stängt nu :( Har haft, och har, mensvärk hela dagen, väldigt mycket. Vill ju helst testa utan sambon som inte tycker jag ska testa innan mensen är sen ;) bim på onsdag så kan vara för tidigt med test imorgon iofs.
Usch, har sån jävla mensvärk.. Känns väldigt konstigt i kroppen.. Hoppas det inte är en cysta igen :(
Usch, har sån jävla mensvärk.. Känns väldigt konstigt i kroppen.. Hoppas det inte är en cysta igen :(
Suck, ett fett minus på Bim-2/3.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(
Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(
Bim idag. Vill testa men vågar verkligen inte. 
Bim idag. Vill testa men vågar verkligen inte. 
Äl idag kanske??? Blir inget mysa idag så jag hoppas det räcker med igår..
Trodde Äl var igår för jag fick den typiska Äl smärtan, men det verkar inte riktigt så om man kollar tempen.