BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Även jag smyger kvar :)
Är i vecka 15 nu och graviditeten har tagit hårt både fysiskt och psykiskt på mig. Haft lite depp som jag sakta med säkert är på väg ut ur, illamåendet är borta men har HEMSK foglossning som gör att jag delvis behöver kryckor. Men hejar på er och hoppar innerligt på massor av plus i december <3
Illamåendet är verkligen tufft, och då har jag inte spytt än, men jag vet inte vad jag ska göra om jag börjar spy också. Så himla störande att jag alltid är som mest illamående på jobbet fram till lunch, det är ju inte som att man går in på toaletten och hulkar hur som helst.
På måndag har vi inskrivning och ska titta på den lilla bebisen :) Är andra dagen med en kännbar växtvärk nu (+ illamåendet, tröttheten och brösten sen tidigare) så jag känner mig inte lika orolig heller. Men det kommer såklart i vågor.
Du ska se att vips så får du ett plus på stickan! Så himla kul att höra att du "accepterar" hela bebisverkstaden lite bättre nu och att det verkar bli bättre mellan dig och killen. <3
Kan nån hjälpa lite med detta? :)
Jag hade sista mensen 13/10 plussa med digitalt 13/11 1-2 veckor. Tog ett nytt idag det visa 2-3 stämmer detta? Hur hade ni räknat? Enligt min kalender är jag 6+1 BF 23/7? :)
Det beror ju på när du hade Äl. Testet visar 1-2 när det gått 1-2 v efter Äl och 2-3 när det gått 2-3 v efter Äl.
Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. Gråtit hela dagen. 
Gud vilken jävla dag, hade tid imorse hos fertilitets kliniken. De va så jävla hemska, sa att jag fortfarande är för överviktig för att få hjälp, jag inte verkar tillräckligt motiverad att vilja bli gravid då ja inte gått ner i vikt, att den takten min viktgång går kommer ja inte få hjälp förräns av mitten på nästa år, att jag borde gå me i Viktväktarna. Jag bara hoppas att ja plussar i helgen så ja aldrig mer behöver gå dit. Äter för i övrigt typ aldrig skräpmat, aldrig bröd, sällan socker, aldrig läsk, grönsaker o sallad varje dag, aldrig vitt ris. Bifogar en bild från idag. Dem är sjuka i huvudet här i Peterborough, England. Detta är den enda fertilitetskliniken. Gråtit hela dagen.