BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej igen på er alla.
Skrev här för länge sedan men slutade följa ett tag då det blev minus hela tiden. Fast nu ser jag att det verkar vara rätt många kvar i tråden och undrar om man kan få hoppa in igen? :) Detta är vårt 6:e försök och jag ska ha bim den 10/12.
Sen vill jag gratulera alla er tjejer som äntligen fått sina plus! Grattis :)
Nej nu orkar ja inte. Köper digitalt nu ska testa nu.
Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.
Nej nu orkar ja inte. Köper digitalt nu ska testa nu.
Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.
Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.
Jag väntar fortfarande på ÄL. Lite krämiga flytningar och igår lite starkare streck på testet. Om nån dag tror jag det blir pos.
Tack:)Hoppas jag fattar rätt ;) Om du har bim på onsdag så skulle jag räkna från imorgon alltså att du är på bim-5 :) När ska du testa? Alltid så spännande när bim börjar närma sig. Själv känns det som en evighet ;)
Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.
Jag väntar fortfarande på ÄL. Lite krämiga flytningar och igår lite starkare streck på testet. Om nån dag tror jag det blir pos.