BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jaa vi ska ta reda på allt vi kan om den lilla! :) Förhoppningsvis får vi reda på kön på RUL i början på februari, om inte så tror jag att vi kommer boka in ett köns-UL.
Men nu siktar vi in oss på tidigt UL på måndag och förhoppningsvis KUB innan jul, om allt går som det ska :)
Någon gång händer det för er också. Men vad spännande med lägenheten! Antar att du flyttar upp (?) till din sambo nu? När går flyttlasset? :)
nähä ingen ÄL på gång då ÄL-testerna idag var väldigt svaga.... Har varit så förut också att testerna visat ganska starkt för att sen bli svagare och sen igen starkare och bli positivt.
Tack!:) jag känner mig superstressad att det aldrig tar sig:/ Testar igen till helgen-sen får det gå som det gör!:)
Jag ville såå gärna testa imorse men jag är bara på äl+6! Haha, otålig kallas det ;) Inom 2-3 dagar hoppas jag att du ska kunna se på test!
Någon som vet varför jag får Bygga-brosekret äl+7? Inte kan jag väl ha en veckas sen ägglossning om jag har en regelbunden cykel på ca 31 dagar? :) Bim 3/12 (kollat upp det i en ägglossningskalender, vill nån så får ni ändra min bim i listan :) )
Någon som vet varför jag får Bygga-brosekret äl+7? Inte kan jag väl ha en veckas sen ägglossning om jag har en regelbunden cykel på ca 31 dagar? :) Bim 3/12 (kollat upp det i en ägglossningskalender, vill nån så får ni ändra min bim i listan :) )
Tog ett graviditetstest ikväll som var blankt. Jättetråkigt att det var negativt förstås, men ändå skönt att få bekräftat att det var ett missfall ändå så jag kan släppa alla funderingar och gå vidare. Känner mig mer och mer säker på att vi bara kommer göra ett eller två försök till, sedan avvaktar vi till våren om det inte tar sig nu i vinter.
Tog ett graviditetstest ikväll som var blankt. Jättetråkigt att det var negativt förstås, men ändå skönt att få bekräftat att det var ett missfall ändå så jag kan släppa alla funderingar och gå vidare. Känner mig mer och mer säker på att vi bara kommer göra ett eller två försök till, sedan avvaktar vi till våren om det inte tar sig nu i vinter.
Men åh vad jag ska tolka och ha mig!
I tre dagar har tempen visat 36.9 (inte hänt tidigare tre månader, och behöver egentligen inte betyda något). I söndags kom första sticket i magen, ett ordentligt hugg. Igår ömmade det (som jag skrivit ovanför..) och jag kunde knappt gå. Har dock hänt förr pga en cysta som sprack.
Idag har jag haft en del mensvärk men typiska älflytningar? De är väldigt rikliga. Ikväll var de vattnigare än tidigare idag. En annan knepig sak som fått mig att reagera är att jag igår fick hemsk huvudvärk som blev till migrän. Höll i sig hela natten och hade huvudvärk på dagen idag. Släppte tillslut av en alvedon strax innan lunch. Har sällan migrän men behöver ju inte vara nåt tecken för det.
Tappen pendlar som vanligt mellan mjuk och hård, hög och låg. Sätter inga förhoppningar där :p
Och mitt i allt - sänder kramar till dig Lizzie. Skönt att äntligen få svar ändå. Förhoppningsvis tillhör du en av dom som blir gravid snabbt efter ett mf. <3
Konstigt att du för såna flytningar nu efter ÄL. Håller tummarna att det betyder graviditet!!