BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tillklaras, vill även skicka en tanke och varma kramar. Kan inte förstå att du behövt uppleva detta, att nån ens behöver.. <3
håller tummarna för graviditet och inte för cysta. Hoppas det känns bättre idag.
Suck, ett fett minus på Bim-2/3.
Vid tidigare graviditeter har jag alltid plussat nu. Nu börjar det ju kännas lite läskigt-i februari har vi försökt ett år, och nu går vi högst troligt in på försök 11. Skit! Det känns (som ni nog känner igen;) att alla runt mig får barn och är gravida. Om en månad har det gått ett år sen vår lilla pojke föddes och gick bort, och hur naiv jag var när jsg trodde att jag skulle vara gravid vid denna tid.
Jag ber om ursäkt för ett skitdeppigt inlägg, men det här böjar tära en del på mig nu:(
Tack<3. Det är inget Hagvil trycka på det här forumet, men ibland rinner jag över lite.. Snart, snart får vi alla plus, och en liten bebis. Det brukar jagförsöka tänka på-att det bara är en fråga om tid:).
Tillklaras, vill även skicka en tanke och varma kramar. Kan inte förstå att du behövt uppleva detta, att nån ens behöver.. <3
*jag vill* ska det givetvis stå.
Tack så mycket!<3 ja, skit! Vi är ju inte ensamma tyvärr.. Jag önskar att alla som verkligen vill ska få ett barn att älska!:)
Uh vad jobbigt. Skickar en kram å en tanke till er.. Vet hur de känns att förlora ett barn.. Tyvärr.. Hoppas ni snart blir gravida igen!
SecretlyMe. Har läst dina symtom och det stämmer precis överens med de som jag hade. Testade negativt bim-5 och positivt dagen därpå. Hade även en brännande känsla i brösten typ. Men det med hugg och mensvärk och huvudvärk hade jag med. Och märkligt sekret även efter ÄL. Jag hade dock ingen koll på temp livmodertappen. Håller tummarna för dig! (Jag är 11+5 idag och läser här ibland om hur det går för er)
SecretlyMe. Har läst dina symtom och det stämmer precis överens med de som jag hade. Testade negativt bim-5 och positivt dagen därpå. Hade även en brännande känsla i brösten typ. Men det med hugg och mensvärk och huvudvärk hade jag med. Och märkligt sekret även efter ÄL. Jag hade dock ingen koll på temp livmodertappen. Håller tummarna för dig! (Jag är 11+5 idag och läser här ibland om hur det går för er)
Hej igen på er alla.
Skrev här för länge sedan men slutade följa ett tag då det blev minus hela tiden. Fast nu ser jag att det verkar vara rätt många kvar i tråden och undrar om man kan få hoppa in igen? :) Detta är vårt 6:e försök och jag ska ha bim den 10/12.
Sen vill jag gratulera alla er tjejer som äntligen fått sina plus! Grattis :)
Huggit av och till hela dagen i njurarna :| Fortfarande mensvärk som är kraftig av och till. Men borde inte test ha visat idag då? Är ju bara vänta som gäller men jag har ett extremt dåligt tålamod xD