• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-26 21:17:14 följande:

Konstigt att du för såna flytningar nu efter ÄL. Håller tummarna att det betyder graviditet!!

Ja, inte haft så innan. Läste mig till att det är fertilt sekret så är väldigt fundersam. Tre alternativ är möjliga; sen ägglossning, ännu ett ägg har släppt eller så är jag gravid. För som sagt, har ju inte haft detta innan under tiden vi försökt. :/ återstår att se!
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-11-26 22:08:01 följande:

Ja, inte haft så innan. Läste mig till att det är fertilt sekret så är väldigt fundersam. Tre alternativ är möjliga; sen ägglossning, ännu ett ägg har släppt eller så är jag gravid. För som sagt, har ju inte haft detta innan under tiden vi försökt. :/ återstår att se!

Håller tummarna!
  • Pyret 85
    SRMmamma87 skrev 2014-11-27 07:33:34 följande:

ÄL +9 känner inte ett piss Syndafloden väntas på Söndag.

håller alla tummar för dig. Man behöver ju faktiskt inte känna något alls. kram <3
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-11-27 07:34:20 följande:

Håller tummarna!

Dito!

Jag känner egentligen inget heller som är ovanligt förutom de där sekreten då. Men vi får hoppas ändå <3
  • eagle87

Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-11-27 10:36:58 följande:

Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.

När testar du? :) verkar lovande.
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-11-27 10:38:38 följande:
    När testar du? :) verkar lovande.
    Söndag bim+2. Om tempen fortf e hög. Ska köpa test på lör. Vill verkl inte testa neg.
Svar på tråden BIM September 2014