BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Konstigt att du för såna flytningar nu efter ÄL. Håller tummarna att det betyder graviditet!!
ÄL +9 känner inte ett piss
Syndafloden väntas på Söndag.
Ja, inte haft så innan. Läste mig till att det är fertilt sekret så är väldigt fundersam. Tre alternativ är möjliga; sen ägglossning, ännu ett ägg har släppt eller så är jag gravid. För som sagt, har ju inte haft detta innan under tiden vi försökt. :/ återstår att se!
ÄL +9 känner inte ett piss
Syndafloden väntas på Söndag.
Håller tummarna!
Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva. 
Bim imorn. Så nervös. Känner inte att mensen e på väg men känner mig inte heller gravid: symptom so far: vita tjockare flytningar som typ inte kommer ut så mkt, elektriska stick som gjorde jätteont på äl+9, molvärk korta stunden, inte alls ömma bröst, rapningar o mat som typ kommer upp. Inga bruna flytningar som jag brukar ha innan mens, hård i magen. Sorry för äcklig info lol. Dagens kurva.
Juste extrem trötthet o mer frusen.
Juste extrem trötthet o mer frusen.